خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ

نظر آخر در مورد منصوریان با کمیته نقل‎وانتقالات

مدیرعامل نفت‌تهران ادعا می‌کند که کمیته نقل و انتقالات این باشگاه نظر نهایی را در مورد جدایی علیرضا منصوریان و پیوستنش به استقلال می‌ دهد.


منصور قنبرزاده به "ورزش سه" گفت که نامه رسمی استقلالی ها برای جذب علیرضا منصوریان سرمربی فصل گذشته نفت‌تهران ساعت 11 صبح امروز به این باشگاه آمده است.

اصول حرفه ای مشخص است

هر قانونی یک خط کش دارد و طبیعتا قانون نقل و انتقالات هم الزامات خاص خودش را دارد. در قانون آمده که نه باشگاه استقلال و نه هیچ باشگاه دیگری نمی‌ تواند با عوامل یک باشگاه که قرارداد دارند، مذاکره کند. منظور من از مذاکره صحبت کردن با خود فرد است و اگر چیزی در این باره وجود دارد باید از طریق باشگاه پیگیری شود.

استقلال نه مکتوب نه شفاهی پیشنهادی نداده بود

باشگاه استقلال نه به صورت مکتوب و نه به صورت شفاهی درخواست رسمی برای جذب منصوریان به باشگاه نفت‌تهران نداده بود. ما برای استقلالی ها و شخص آقای افشارزاده احترام زیادی قائل هستیم اما متاسفانه کار باشگاه استقلال کمی غیرحرفه ای بود که با مربی ای که با باشگاه نفت قرارداد دارد، مذاکره کرده بود.

منصوریان هرگز حرفی برای رفتن به استقلال نزد

ما در جلسه ای که روز چهارشنبه با منصوریان داشتیم او هرگز صحبتی در مورد رفتن به استقلال نکرد. او یکسری نگرانی ها داشت که به ما گفت و ما هم شرایط او را در هیات مدیره بررسی کردیم. باز هم تکرار می‌ کنم، منصوریان شرطی برای ما نگذاشت بلکه به ما پیشنهاداتی داد که برای فصل بعد آنها را برطرف کنیم.

او گفت می‌ خواهد در نفت‌تهران بماند

در همین جلسه روز چهارشنبه علیرضا منصوریان به ما گفت که دوست دارد در نفت‌تهران بماند چون با این باشگاه قرارداد دارد و پایبند اصول حرفه ای است. باز هم می‌ گویم که اصلا منصوریان یک کلمه هم در مورد خودش یا پولی که قرار است بگیرد، مطرح نکرد. حالا اینکه چه تصمیمی قرار است بگیرد را من نمی‌دانم.

کمیته نقل و انتقالات تصمیم نهایی را در مورد منصوریان می‌گیرد

کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت پیشنهاد باشگاه استقلال را بررسی می‌کند و به هیات مدیره اعلام می‌ کند که آیا با رفتن منصوریان موافق است یا نه. به هر حال ما کمیته نقل و انتقالات را برای این تشکیل داده ایم که بتوانیم پیگیر کارهای بازیکنان و مربیانمان باشیم.
  • محمد حسینی

استقلال

فوتبال

منصوریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی