خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۶ ب.ظ

حمله لئو مسی به رکورد ویژه رونالدو

فصل برای کریستیانو رونالدو چند روز پیش به اتمام رسید اما مسی هنوز درگیر رقابت های کوپا آمریکاست و حداقل دو بازی دیگر در پیش دارد.


به گزارش "ورزش سه"، اگر رونالدو با یک هت تریک در بازی مقابل ارمنستان به تعطیلات تابستانی رفت، لئو مسی همچنان درگیر بازی های ملی است و بامداد فردا باید مقابل اروگوئه به میدان برود. رونالدو با زدن سه گل به ارمنستان، تعداد گل های خود در فصل 2014-2015 را به 66 رساند. این تعداد گل را او در 60 بازی به ثمر رسانده که متوسط 1.1 گل در هر بازی است.

در عوض مسی تاکنون در 60 بازی 62 گل به ثمر رسانده و هنوز می تواند بر این تعداد گل اضافه کند. مسی در اولین بازی آرژانتین مقابل پاراگوئه، زننده یکی از دو گل تیمش بود و در دو بازی دیگر این فرصت را دارد تا باز هم برای تیم آرژانتین گلزنی کند. احتمال حذف آرژانتین از مرحله گروهی نیز بسیار اندک است و می توان انتظار داشت که مسی در صورت رسیدن آرژانتین به نیمه نهایی، 5بازی دیگر نیز در پیش داشته باشد. باید دید که فوق ستاره آرژانتینی که در راه رسیدن به آقای گلی لالیگا از رونالدو عقب افتاد، می تواند آقای گلی یک فصل فوتبالی را از آن خود کند یا خیر؟

لازم به ذکر است که در فوتبال اروپا تنها جاناتان سوریانو از سالزبورگ اتریش بود که توانست رکوردی نزدیک به رونالدو و مسی به ثبت برساند. او در 45 بازی برای تیمش موفق به زدن 44 گل شد.
  • محمد حسینی

فوتبال

مسی

کریس رونالدو

نظرات  (۱)

به وب ما سر بزن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی