خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ق.ظ

آراژانتین 1 اروگوئه 0



شاگردان تاتا مارتینو در تیم ملی آرژانتین موفق شدند با تک گل ارزشمند سرخیو اگوئرو سه امتیاز حساس دیدار امشب برابر اروگوئه را به دست آورند.

از ساعت 04:0 بامداد امروز به وقت تهران در یکی از حساس ترین دیدار های مرحله گروهی رقابت های کوپا آمریکا دو تیم ملی آرژانتین و اروگوئه به مصاف هم رفتند.

مسابقه با میدان داری شاگردان مارتینو همراه بود و اروگوئه ای ها با ارائه یک نمایش دفاعی با محوریت طوج خط دفاعی قدرتمند و اتلتیکو مادریدی خود ( گودین و خیمنز) به دنبال مهار بازیکنان تکنیکی آلبی سلسته و استفاده از ضدحملات سریع خود با ادینسون کاوانی بودند.

نقشه ای که تقریبا در نیمه نخست موفقیت آمیز پیش رفت و به جز چند جرکت نصفه و نیمه از مسی و آگوئرو باعث شد تا دروازه موسلرا هیچگاه با خطر جدی رو به رو نشود و این 45 دقیقه در حالی که با تصمیم عجیب داور میدان با اخراج تاتا مارتینو از کنار زمین آن هم در هنگامی که به نظر می رسید با بازیکنان تیم خود مشغول صحبت بود به پایان برسد.

نیمه دوم نیز با روند مشابهی نسبت به 45 دقیقه اول آغاز شد. آرژانتینی ها با پاسکاری های پیای به دنبال باز کردن دفاع اروگوئه بودند و سرانجام توانستند با سانتر زابالتا و تمام کنندگی مثال زدنی سرخیو آگوئرو به گل برسند.

پس از این گل اما بازی جذاب تری را شاهد بودیم. شاگردان تابارز از لاک دفاعی خارج شده و این باعث شد تا علاوه بر حملات آن ها شاهد ضد حملات بازیکنان سریع آبی پوش میدان باشیم. اتفاقی که با روشن شدن موتور لیونل مسی در دقایق پایانی نمود بیشتری داشت و باعث شد تا علی رغم این که بازیکنان اروگوئه چند موقعیت ایده آل گلزنی از جمله ضربه رولاند در مقابل دروازه تقریبا خالی را از دست دهند، آرژانتینی ها نیز بتوانند با حرکات کاپیتان خود خطرساز شده و تا آستانه زدن گل دوم پیش بروند و تنها واکنش های عالی موسلرا مانع از بروز چنین اتفاقی شد تا در نهایت این مسابقه پربرخورد و حساس با هان تک گل آگوئرو به سود شاگردان مارتینو اخراج شده به پایان برسد.

  • محمد حسینی

آراژانتین

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی