خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

لئو مسی روز شنبه صدمین بازی ملی خود را با پیراهن آرژانتین انجام خواهد داد.


به گزارش "ورزش سه"، مسی همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمریکای شیلی حضور دارد و در دو بازی اول، یک برد و یک تساوی را به دست آورده است. آرژانتینی ها روز شنبه با جامائیکا پیکار خواهند کرد. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بسیار امیدوار است که با قهرمانی در این رقابت ها، اولین افتخار ملی خود را کسب کند.

مسی در آستانه صدمین بازی ملی خود به لاناسیون گفت:" حاضرم همه افتخاراتم با بارسلونا را پس بدهم اما قهرمانی با آرژانتین در کوپا آمریکا را کسب کنم. افتخار ملی، باارزش تر از هر افتخار باشگاهی است. این گروه، شایستگی کسب یک عنوان قهرمانی را دارد.
ما جام جهانی بسیار خوبی داشتیم و شایسته قهرمانی نیز بودیم ولی این مساله محقق نشد. قهرمانی در کوپا آمریکا، برای من مثل یک رویاست.این مساله می تواند باعث آرامش ذهنی من، هم تیمی هایم، اعضای کادر فنی و مهمتر از همه، مردم آرژانتین، پیش از شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 شود."

مسی ادامه داد:" از اینکه در تیم ملی حضور دارم بسیار خوشحالم . امیدوارم بتوانیم روز شنبه یک پیروزی دیگر کسب کرده و به مسیرمان تا فینال با موفقیت ادامه دهیم. تجربه گرانبهایی از تک تک بازی های ملی خودم کسب کرده ام.
بازی برای تیم ملی، باورنکردنی و فراموش نشدنی است. در این مدت، موقعیت هایی را تجربه کرده ام که به من کمک کرده اند تا به بازیکن بهتری تبدیل شوم. متاسفانه تاکنون همراه تیم ملی، صاحب هیچ افتخاری نشده ام و امیدوارم امسال این طلسم شکسته شود."
  • محمد حسینی

آراژانتین

فوتبال

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی