خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ق.ظ

آراژانتین 1 جامائیکا 0




شاگردان تاتا مارتینو در تیم ملی آرژانتین دور گروهی رقابت های کوپا آمریکا را با صدرنشینی به پایان رساندند.

شاگردان تاتا مارتینو در تیم ملی آرژانتین در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های کوپا آمریکا به مصاف تیم ملی جامائیکا رفتند.

مسابقه مطابق انتظار با حملات آلبی سلسته آغاز شد و آن ها با حرکات مسی و دی ماریا در جناحین سعی داشتند دفاع پرتعداد بازیکن جامائیکا که دو بازی گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند، بشکنند. اتفاقی که در نهایت در اواسط این نیمه رخ داد و گونزالو هیگواین که به جای سرخیو آگوئرو از ابتدا به میدان رفته بود توانست شاگردان تاتا مارتینو را به گل برساند.

پس از این گل و برخلاف انتظار باز هم بازیکنان جامائیکا از لاک دفاعی بیرون نیامده و تلاشی برای رسیدن به دروازه سرخیو رومرو انجام نمی دادند، اما از آن سو آرژانتینی ها که نتیجه دلخواه را گرفته و صعودشان به عنوان تیم نخست را قطعی می دیدند با در اختیار داشتن مالکیت توپ حملاتی را متوجه دروازه حریف ساختند. که در مهم ترین آن ها ضربه چیپ هیگواین و بغل پای فنی تماشایی دی ماریا به تیر افقی دروازه برخورد کرد و ضربه چیپ مسی از پشت محوطه جریمه را نیز دروازه بان این تیم با زحمت فراوان مهار کرد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی اما مارتینو تعویض های خود را آغاز کرده و توز، پریرا دو بازیکن یوونتوس را وارد زمین کرد. اما حضور این دو عنصر تهاجمی نیز نتوانست آلبی سلسته ها را به گل دوم مسابقه برساند تا در نهایت بازی با همین نتیجه 1-0 به پایان رسیده و آرژانتینی ها با کسب 7 امتیاز در صدر جدول گروه دوم رقابت ها دور گروهی را به پایان برسانند.

  • محمد حسینی

آراژانتین

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی