خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ق.ظ

نیمار:ماندن در کنار برزیل، من را می کشت!

نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل، دلیل تصمیمش برای ترک اردوی سلسائو، بعد از محرومیت 4 جلسه ای ‏اش را اعلام کرد.‏


به گزارش "ورزش سه"، نیمار به دلیل درگیری با بازیکنان کلمبیا در پایان دیدار مقابل این تیم و همچنین ‏توهین به داوران مسابقه، برای 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شد. بعد از اینکه فدراسیون فوتبال ‏برزیل اعلام کرد در مورد این حکم فرجام خواهی نخواهد کرد، نیمار هم اردوی سلسائو را ترک کرد.‏
او در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر شد، در مورد این تصمیم گفت:" من بسیار امیدوار بودم ‏که این احتمال به وجود بیاید که بار دیگر در کوپا آمریکا برای برزیل به میدان بروم اما متاسفانه ممکن ‏نخواهد بود. ‏
می دانم حضورم در تیم مهم است اما اکنون سایر بازیکنان بیشتر روی بازی های پیش رو متمرکز خواهند ‏بود. من برای موفقیت تیم، آنها را تشویق می کنم اما بودن در تمرینات، من را از درون می کشت. تمرین ‏کردن در این شرایط هیچ لذتی ندارد. بسیار دشوار است که بدون هیچ هدفی تمرین کنید و در این شرایط ‏ممکن است به راحتی مصدوم شوید. ‏
بودن در کنار تیم می توانید تمرکز تیم را به هم بزند و حواس تیم را از مسئله اصلی که قهرمانی در این ‏رقابت هاست، پرت کند.‏
از هم تیمی هایم به خاطر اینکه آنها را در چنین شرایطی قرار دادم، عذرخواهی می کنم. مطمئنم از این ‏اتفاق در دوران حرفه ای ام درس خواهم گرفت."‏
  • محمد حسینی

برزیل

فوتبال

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی