خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

پرسپولیس و سیدجلال توافق بی توافق

سیدجلال حسینی بعد از بازگشت از لیگ قطر با مدیران پرسپولیس مذاکره کرد اما به نظر می رسد این مدافع ملی پوش جایی در لیست برانکو برای فصل آینده نخواهد داشت.


به گزارش "ورزش سه"، بازگشت سیدجلال حسینی به پرسپولیس موجی از خوشحالی را میان هواداران پرسپولیس بوجود آورد. پرسپولیس در آخرین فصل حضور سیدجلال حسینی در لیگ سیزدهم عنوان بهترین خط دفاع لیگ را بدست آورد و رکوردی بی نظیر را ثبت کرد. حسینی به الاهلی قطر رفت تا یک فصل برای این تیم بازی کند. حالا چند هفته ای است که خبر از بازگشت او به پرسپولیس شنیده می شود. خبری که فعلا جدی نشده و به نظر نمی رسد اتفاق بیفتد. پرسپولیس محسن بنگر را حفظ خواهد کرد. یکی از بین نورمحمدی و اومانیا هم می مانند. خانزاده هم که قرارداد دارد. یک مدافع کروات به نام لوکا ماریچ عهم قرار است جذب شود. در این شرایط به نظر نمی رسد پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور ندارد نیاز به جذب یک مدافع دیگر داشته باشد. از طرفی هزینه ای 1.5 میلیاردی که قرار است صرف بازگشت سیدجلال حسینی به پرسپولیس شود دیگر هزینه نخواهد شد.

سیدجلال حسینی که مشکل مالیاتی اش مدتها سوژه رسانه ها بود حالا حضور در پرسپولیس را دور از دسترس می بیند. توافقی که گفته می شد انجام شده اما از همان ابتدا هم مشخص بود که فقط در حد حرف است.
  • محمد حسینی

فوتبال

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی