خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

وحید طالب لو در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر پارسال بعد از 3 سال ونیم دوری در حالی به استقلال برگشت که به دوران اوج خود نزدیک شده بود.


به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان هم در ابتدای فصل گذشته به استقلال آمد ودروازه بانی قابل قبول برای تیم استقلال بود ،با آمدن قریب الوقوع سید مهدی رحمتی به استقلال،این سه گانه ،برای استقلال یک کلاف سردر گم میسازد.

مرور تاریخ استقلال نشان از حضور همواره و دائمی 2 گلر در یک مقطع داشته وگلر سوم معمولا یک مرد جوان بوده است.

دوران حضور فرهنگ بادکوبه ومهدی کشاورز در کنار هم تا حضور حجازی و رشیدی در یک مقطع به دوران عابدزاده و بابازاده ومدتی بعد برومند و طباطبایی رسید و رحمتی در کنار طالب لو در میانه دهه 80 مدلی دیگر از این دست آفریدند که معقول می نمود.

در حال حاضر معقولترین گزینه استفاده استقلال از 2 مرد میان رحمتی ،طالب لو و فروزان است اما مشکل یکی دوتا نیست، معمولا یکی از شروط توافق رحمتی در تیم های دیگر نبودن رقیب در کنار اوست، این شرط او در سال 1390 برای حضور در استقلال باعث دوری طالب لو و محمد محمدی از جمع آبی پوشان شد و مدتی بعد هم از جمله دلائل کناره گیری او از تیم ملی بود.

مشکل دوم دیگر این که فروزان و طالب لو هر 2 با استقلال قرار داد دارند و استقلالی ها در بدو امر باید یا یکی از این 2 گزینه یا بر اساس شرط رحمتی هر 2 را کنار بگذارند که در حالت عادی این 2 گلر هیچ کدام حاضر به جدایی از استقلال در وضعیت عادی نیستند و برای استقلال هم گزینه مقرون به صرفه ای هم نیست که با دادن غرامت یکی یا هر 2 مرد را با وجود داشتن یک فصل دیگر قرار داد کنار بگذارند.

حتی اگر رحمتی هم بابت حضور این 2 مرد مشکلی نداشته باشد و2 گلر به خصوص طالب لو بی سروصدا وبا فراموشی اتفاقات سابق وروابط بین این 2 نفر با آرامش کنار رحمتی باشند وروی نیمکت او بنشینند باز هم منطقی نیست که استقلال سه سهمیه محدود خود در جمع مردان بزرگسال که در حال حاضر تنها 18 نفر در یک تیم است را به این راحتی به 3 گلر اختصاص دهند آن هم در حالی که میتواند به راحتی گلر سوم را از امیدها برگزیند وبرای استفاده از گلر سوم که در طول یک سال  احتمال حضورش در ترکیب تیم به صفر نزدیک است هزینه آن چنانی کنند آن هم در حالتی که بار دیگر تاکید میکنیم که سید مهدی رحمتی در 4 لیگ گذشته ودر 128 بازی گذشته لیگ تنها در یک بازی برابر حریفان خود به میدان نرفته است وهمیشه گلر اول بوده وخواهد بود.
  • محمد حسینی

استقلال

رحمتی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی