خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ق.ظ

برزیل 1(3) پاراگوئه 1(4)




از ساعت 02:00 بامداد امروز به وقت تهران و از چارچوب آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمریکا دو تیم ملی برزیل و پاراگوئه به مصاف هم رفتند.

مسابقه مطابق انتظار با مالکیت توپ سلسائو همراه بود و راه راه سپید و قرمزپوشان پاراگوئه که در مسابقات قبلی نیز نشان داده بودند از خط دفاعی قدرتمندی برخوردار نیستند، آسیب پذیر به نظر رسیده و مطابق انتظار در همان دقایق ابتدایی با جرکت دنی آلوز آماده و ضربه روبینیو با تجربه دروازه خود را باز شده دیدند.

در ادامه اما شاردان دونگا به طرز محسوسی عقب نشسته و تنها سعی در حفظ نتیجه و رسیدن به این پیروزی حداقلی داشتند. اتفاقی که در نهایت باعث شد تا پایان این نیمه دیگر شاهد هیچ موقعیت گلی از سوی سلسائو نبوده و یک مسابقه کسل کننده را شاهد باشیم.

نیمه دوم را اما بازیکنان پاراگوئه با جسارت بیشتری اغاز کرده و با استفاده از ضربات ایستگاهی و کرنر چند موقعیت عالی را بر روی دروازه جفرسون به وجود آورده که با واکنش های به موقع وی راه به جایی نبرد، اما این پایان کار نبود و یک خطای هند بی مورد از تیاگو یلوا شبیه آن چه در دیدار این فصل دو تیم پاریسن ژرمن و چلسی به وقوع پیوست باعث شد پاراگوئه با یک ضربه پنالتی به مسابقه باز گردد.

در دقایق پایانی و پس از گل پاراگوئه نیز اتفاق خاصی بر روی دروازه ها به وقوع نپیوست تا همچون دیدار روز گذشته آرژانتین - کلمبیا اینجا نیز کار به ضربات پنالتی برسد.

در ضربات پنالتی، میراندا، فرناندینیو و کوتینیو برای برزیل گلزنی کردند و داگلاس کاستا و اورتون پنالتی های خود را از دست دادند. روکه سانتاکروز نیز یک پنالتی پاراگوئه را از دست داد تا در نهایت برزیل در پنالتی ها ۴-۳ مغلوب حریف خود شود و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

  • محمد حسینی

برزیل

فوتبال

پاراگوئه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی