خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ق.ظ

رونالدو:در مورد من اخبار دروغ منتشر نکنید

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، در واکنش به شایعات اخیر در مورد آینده اش، تاکید کرد از بودن در ‏سانتیاگو برنابئو راضی است.‏


به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به منچستریونایتد منتشر ‏شده بود؛ شایعه ای که با انتخاب رافا بنیتس به عنوان مربی رئال، بار دیگر مطرح شد.‏
اما رونالدو که پیش از اخراج کارلو آنچلوتی، از او به طور رسمی حمایت کرده بود، احتمال جدایی اش از ‏این باشگاه را رد کرد.‏
او به نشریه پرتغالی آبولا گفت:" من در هفته های اخیر با هیچ رسانه ای صحبت نکردم. فقط همین ‏مصاحبه و آن هم به خاطر اینکه اخبار اشتباهی که در مورد من نوشته می شود تا بین من و رئال درگیری ‏ایجاد کنند را رد کنم. ‏
من از بودن در رئال بسیار راضی هستم و مطمئنم که فصل جدید پر از موفقیت خواهد بود. بار دیگر تاکید ‏می کنم که در بهترین باشگاه دنیا بازی می کنم و می خواهم با بهترین باشگاه دنیا به موفقیت برسم.‏
من در تعطیلات با هیچ رسانه ای صحبت نکردم. صادقانه از شما می خواهم به انتشار اخبار دروغ پایان ‏دهید و کمی من را آرام بگذارید. من و رئال با هم خوب هستیم."‏

نظرات  (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی