خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

نوراللهی:برای پوشیدن شماره 8 رخصت می‌گیرم

احمد نوراللهی بعد از تمدید قراردادش با پرسپولیس با پیراهن شماره هشت این تیم در فصل آینده به میدان خواهد رفت.


به گزارش "ورزش سه"، نوراللهی بعد از تمدید قراردادش در گفتگو با سایت پرسپولیس گفت: من با پرسپولیس مشکل قراردادی نداشتم و فقط یکسری آپشن‌ها برای قرارداد سال دوم وجود داشت که باید لحاظ می‌شد و خود باشگاه و آقای طاهری لطف کردند و گفتند برای تعیین موارد، جلسه داشته باشیم وگرنه من از روز اول تمرینات، با اینکه روی کتفم بخیه داشتم در تمرینات شرکت می‌کردم.

وی درباره توافق طارمی و شماره پیراهنش ادامه داد: طبعا از اینکه مهدی طارمی در پرسپولیس ماند، خوشحالم. او دلش با پرسپولیس بود و خوشبختانه شرایطی بوجود آمد که با پرسپولیس می‌ماند. شماره 8 هم، شماره من در تیم‌های قبلی بود. البته در پرسپولیس بازیکنان بسیار بزرگی این شماره را پوشیده‌اند. از تک تک آنها رخصت می‌خواهم. امیدوارم شایسته پوشیدن این پیراهن بوده و وارث خوبی برای این شماره باشم.

نورالهی در پایان ابراز امیدواری کرد فصل آینده در بحث نتایج هم موفق عمل کنند: به امید خدا امسال تیم خوبی خواهیم داشت تا از ابتدا بتوانیم حضور موفقی در بازی‌ها داشته باشیم و به عنوان یک مدعی در بازی‌ها حاضر شویم.
  • محمد حسینی

فوتبال

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی