خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ

نکونام یک ساله با سایپا توافق کرد

جواد نکونام با عقد قراردادی یکساله با سایپا به فوتبال ایران بازگشت.


به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی و رکورددار بازی های ملی ایران یک سال پس از حضور نه چندان خوشایند باشگاه اوساسونا دوباره به ایران برمی گردد تا با مجید جلالی سرمربی سابق خود در پاس کار کند.

نکونام که از پاس به امارات و از آنجا به فوتبال اسپانیا منتقل شده است، این بار با تجربه بیشتر زیرنظر مجید جلالی فوتبال خود را ادامه خواهد داد. نکو که منتظر پیشنهاد استقلال بود، امروز با باشگاه سایپا توافق کرد تا دور از هیاهو احتمالا آخرین سال فوتبال خود را در جمع نارنجی پوشان پشت سر بگذارد. او که سابقه بازی در تیم های راه آهن، پاس، استقلال و حالا سایپا را دارد هرگز خارج از تهران رقابت های لیگ باشگاهی ایران را تجربه نکرده است. نکته جالب این است که نکونام با 430 بازی باشگاهی رکورددار تعداد بازی در بین فوتبالیست های ایرانی محسوب می شود و این رکورد را افزایش خواهد داد. او پس از غلامرضا رضایی، رضا نوروزی و اسماعیل بیگی چهارمین خرید این فصل سایپاست.

جالب اینکه ابراهیم صادقی رقیب سابق جواد در تیم ملی و باتجربه ترین بازیکن سایپا نیز کماکان در این باشگاه به فعالیت ادامه می دهد.
  • محمد حسینی

سایپا

فوتبال

نکونام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی