خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

گواردیولا و یک شکار دیگر از لاماسیا

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در اندیشه جذب یک بازیکن پرورش یافته دیگر در آکادمی فوتبال بارسلونا،لامسیاست.


به گزارش "ورزش سه"، "آداما"، ستاره سیه چرده تیم دوم بارسلونا که محصول آکادمی فوتبال لاماسیاست، مورد توجه گواردیولا قرار گرفته و سرمربی سابق بارسا قصد دارد برای جذب او اقدام کند. مشابه دو سال پیش که بایرن با پرداخت 25 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد تیاگو آلکانتارا، این بازیکن را از چنگ بارسا خارج کرد.

در قرارداد تیاگو بندی وجود داشت که به این بازیکن اجازه می داد در صورتیکه کمتر از 25  بازی در طول فصل برای بارسا انجام دهد، با باشگاه هایی که حاضر بودند رقم فسخ قراردادش را بپردازند وارد مذاکره شود. بایرنی ها در این زمینه پیشدستی کرده و تیاگو را به خدمت گرفتند.

رقم فسخ قرارداد آداما، 15 میلیون یورو است و این بازیکن مورد توجه لوئیس انریکه هم قرار ندارد. انریکه برای تور آمریکا، تنها 4 بازیکن از تیم دوم باشگاه انتخاب کرد و نام آداما در میان آنها دیده نمی شد. به ادعای RAC1، آداما خود تمایل زیادی برای پیوستن به بایرن دارد و بارسلونا خطر از دست دادن یکی دیگر از محصولات خود را بصورت کاملا جدی حس می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی