خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ق.ظ

سایپا 0 - گسترش 0

مسابقه دو تیم سایپا و گسترش فولاد بدون اتفاق فنی خاصی به پایان رسید تا بازگشت جلالی به اکباتان بدون گل باشد.


به گزارش "ورزش سه"، با وجود نیمه اول گرم دو تیم نارنجی و آبی پوش تهرانی و تبریزی در نیمه دوم اتفاق خاصی جز قطعی برق رخ نداد.

هفته اول لیگ برتر،ورزشگاه ورزشگاه قوامین (دستگردی)
داور:محسن ترکی،کمک ها: علی میرزابیگی، آرمان اسعدی

اخطار: مهدی کیانی (40) گسترش فولاد

سایپا:
 
حامد فلاح زاده، وحید اسماعیل بیگی، سجاد مشکل پور، مجید ایوبی، مسعود ابراهیم زاده، روزبه شاه علیدوست(علی قلی زاده 81)، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، مهدی ترابی ،غلامرضا رضایی(علی زینالی 65) و رضا نوروزی(حامد شیری 71)
سرمربی: مجید جلالی

گسترش فولاد:

 داوود نوشی صوفیانی، امید نظامی پور، محمد نصرتی(سیدمحسن حسینی 46) ، مرتضی اسدی ، مصطفی اکرامی ،داسیلوا، مهدی کیانی(امیر کریمی 63 )، ایوب کلانتری، داریوش شجاعیان، ، محمد ابراهیمی و سعید دقیقی(امین درویشی 83)
سرمربی: فراز کمالوند

گزارش بازی:
در حالی نیمه اول دیدار دو تیم سایپا و گسترش به اتمام رسید که سایپا در 15 دقیقه ابتدایی بازی فشار زیادی روی دروازه ی گسترش ایجاد کرداما بعد از گذشت این 15 دقیقه گسترشی ها توانستند بازی را تا پایان نیمه اول پایا پای کنند. باید این را گفت در نیمه ی اول این بازی میانه میدان شلوغ ترین منطقه زمین بود و دو تیم بیشترین زور آزمایی را در این منطقه داشتند.البته موقعیت های زیاد دو تیم در این نیمه یک بازی جذاب ساخته بود.
اما در نیمه ی دوم علی رغم بازی گرمی که در نیمه ی اول شاهد بودیم موقعیت چندانی به وجود نیامد و هر دو تیم بازی تقریبا محتاطانه ای در دستور کار قرار دادند.البته چند موقعیت سایپا و یک موقعیت مشکوک به پنالتی برای تبریزی ها هیچ کدام باعث گل ریزش دروازه ها نشد تا این بازی یک نیمه جذاب و یک نیمه بی روح با تساوی بدون گل پایان پذیرد.
به این ترتیب هر دوتیم گسترش و سایپا همانند بازی های رفت فصل قبلشان بازهم به میزبانی نارنجی پوشان دیدار رفت خود را صفر بر صفر به پایان رساندند تا جلالی و کمالوند برای هفته های آتی نگاه ویژه تری به بازیکنان هجومی خود داشته باشند.

دقایق حساس:
دقیقه ١٠ - ضربه ایستگاهی میلاد میداوودی از پشت محوطه گسترشی ها به طرز خطرناکی به تیر دروازه این تیم برخورد کرد.
دقیقه ١٣ - موقعیت ساده و کم خطر سایپایی ها با اشتباه دروازه بان گسترش برای نارنجی پوشان تبدیل به موقعیت ویژه ای شد اما توپ ثمری نداشت.
دقیقه ١٩ - شوت محکم مهدی کیانی از پشت محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه فلاح زاده به بیرون رفت.
دقیقه ٢٥ - موقعیت خوبی پشت محوطه شش قدم سایپایی ها نصیب سعید دقیقی شد که وی این موقعیت خوب را به بالآی دروازه سایپا به بیرون زد.
دقیقه ٣١ - إرسال خطرناک إکرامی روی دروازه سایپا قبل از ضربه زدن دقیقی توسط مشکل پور به کرنر رفت.
دقیقه ٣٢ - موقعیت فوق العاده و تک به تک ترابی، توسط نوشی صوفیانی، دروازه بان گسترش به زیبایی دفع شد.
دقیقه ٣٣ - موقعیت دیگری نصیب بازیکنان سایپا شد که ضربه میداوودی با اختلاف اندکی از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت.
دقیقه ٤٧ - غلامرضا رضائی داخل محوطه جریمه گسترشی ها صاحب توپ شد و با یک چرخش ضربه خود را به سمت دروازه این تیم زد اما این توپ توسط نوشی صوفیانی مهار شد.
دقیقه ٥٣ - مهدی ترابی از میانه میدان پا به توپ شد و به دروازه گسترش رسید اما ضربه وی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حاشیه های بازی:
*سرمربیان دو تیم از دروازه بان های ایرانی استفاده کردند و خارجی های تازه وارد روی نیمکت حضور دارند.نوشی صوفیانی برای گسترش و فلاح زاده برای سایپا درون دروازه قرار گرفتند.
*7 بازیکن سابق تراکتورسازی در ترکیب گسترش به میدان رفتند و دقیقی و نصرتی بعد از یک سال دوری از تبریز این بار با پیراهن گسترش بازی می کنند.
*رضا نوروزی بعد از مدت ها دوری با آمادگی کامل در ترکیب ثابت سایپا بازی می کند و در کنار غلامرضا رضایی بازی می کند.
*جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی که اخیراً به عضویت تیم سایپا درآمده است به دلیل نرسیدن ITC به این بازی نرسید.
*دو تیم در ابتدای بازی به دلیل فوت مرحوم داوودی رئیس سابق تربیت بدنی استان تهران با یک دقیقه سکوت بازی خود را آغاز کردند.
*مجید جلالی قبل از شروع بازی به سمت نیمکت گسترشی ها رفت و با آنها به خوش و بش پرداخت.
* در حدود ٢٠٠ هوادار برای تشویق سایپا به ورزشگاه دستگردی آمده اند.
* مصطفی إکرامی دفاع چپ گسترشی ها دو بار توسط بازیکنان سایپا به سختی متوقف شد به گونه ای احتمال تعویض وی به دلیل مصدومیت در نیمه اول می رفت.
* در اواسط نیمه اول محسن ترکی بازی را متوقف کرد و به توپ جمع کن پشت دروازه سایپا که مشغول بازی با توپ بود تذکر داد.
* در دقیقه ٧١ موقعیت خطرناکی روی دروازه سایپا به وجود آمد که مدافع سایپا توپ را به کرنر فرستاد. در این صحنه بازیکنان و نیمکت نشینان گسترش در این صحنه به تصمیم ترکی به شدت معترض بودند و اعتقاد داشتند روی بازیکن این تیم خطای پنالتی شده است.
* جواد نکونام و مارکار آقاجانیان در جایگاه ویژه مشغول دیدن این بازی هستند.
* چند بازیکن تیم راه آهن همچون بهادر عبدی، حمید علی عسگر و ابراهیم کریمی برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمدن بودند.
* در حالی که بازی به آخرین دقایق خود نزدیک می‌شد در دقیقه ٨٤ ناگهان برق ورزشگاه قطع شد. بازی توسط داور این بازی متوقف شد.
*پس از 25دقیقه مشکل برق ورزشگاه حل شد و دو تیم بازی خود را از سر گرفتند.


بهترین بازیکن: نیمه اول این بازی پرهیجان بازیکنانی همچون میداوودی، دقیقی، رضایی و ترابی تلاش زیادی از خود نشان دادند اما سردی نیمه دوم این بازی روی این بازیکنان نیز تاثیر گذاشت و شاید بتوان گفت مهدی ترابی بازیکن جوان و یه تازگی ملی پوش شده سایپایی ها سعی کرد به مانند نیمه اول برای تیمش موثر ظاهر شود.

اتفاق ویژه: یک تساوی بدون گل دیگر در لیگ برتر در هفته ی اول .همه امیدوارند که روز دوم هفته ی اول لیگ بازی های پرگل تری داشته باشد.این مسابقه در شرایطی به پایان رسید که 25 دقیقه به دلیل قطع برق ورزشگاه قطع شد و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
  • محمد حسینی

سایپا

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی