خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ق.ظ

زلاتان:بازی مقابل مالمو فراتر از رویاست

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، تایید کرد که بازی کردن مقابل مالمو، اولین باشگاه دوران ‏حرفه ای اش، در لیگ قهرمانان، چیزی فراتر از رویاست.‏


به گزارش "ورزش سه"، زلاتان دوران حرفه ای اش را از سال 1999 و با بازی در تیم شهرش، مالمو، ‏آغاز کرد و اکنون از اینکه در لیگ قهرمانان مقابل آنها قرار می گیرد، بسیار هیجان زده است.‏
او به خبرنگاران گفت:" این دیدار اهمیت زیادی برای من دارد. من خاطرات خوب زیادی در مالمو دارم؛ ‏هرچند با آنها به جامی دست پیدا نکردم. من اهل این شهر هستم. چیزی بهتر از این نیست که شانس بازی ‏کردن مقابل آنها در چمپیونزلیگ را به دست آوردم. ‏
من برای مالمو هم بسیار خوشحالم؛ اول از همه، به خاطر اینکه در چمپیونزلیگ بازی می کنند. دوم اینکه ‏این فرصت را دارم که در شهر زادگاهم، مقابل تیم سابقم بازی می کنم. لحظه فوق العاده ای خواهد بود.‏
نه تنها برای باشگاه خوشحالم، برای شهر مالمو هم خوشحالم. من در آنجا به دنیا آمدم؛ دوستانم آنجا هستند. ‏مالمو همیشه خانه من خواهد بود. فراموش نمی کنم از کجا آمده ام. همیشه نماینده این شهر خواهم بود. این ‏دیدار برای من فراتر از رویاست. به نظرم، این کار سرنوشت بود. سال گذشته دوست داشتم مقابل مالمو ‏بازی کنم اما این اتفاق رخ نداد.‏
از هر لحظه این دیدارها لذت خواهم برد. البته من بازیکن پاری سن ژرمن هستم و تمام تلاشم را برای این ‏باشگاه خواهم کرد. نیاز داریم در دیدار فردا شب پیروز شویم."‏

  • محمد حسینی

زلاتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی