خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ق.ظ

پیروزی دشوار میلان مقابل اودینزه

میلان در اولین دیدار از هفته پنجم رقابت های سری A موفق شد در خانه اودینزه به پیروزی 3-2 دست پیدا کند.



به گزارش "ورزش سه"، میلان در نیمه اول 3 گل از حریف خود پیش افتاد ولی در نیمه دوم، تحت فشار قرار گرفت و دو گل دریافت کرد اما در نهایت به سه امتیاز حساس این دیدار رسید.
ماریو بالوتلی موفق شد اولین گلش پس از بازگشت به میلان را در دقیقه 5 وارد دروازه اودینزه کند. سوپرماریو که مقابل اینتر نیز خوش درخشیده بود، نشان داد که عملکرد خوبش اتفاقی نبوده و پیشرفت چشم‌گیری در بازگشت به میلان داشته است.



در ادامه، بوناونتورا در دقیقه 10 موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و در دومین بازی پیاپی موفق به گلزنی شود. میلان در نیمه اول کاملا برتر از حریف ظاهر شد و در دقیقه 45 کریستین زاپاتا با زدن گل سوم، برتری روسونری را قاطع تر کرد.
اما اودینزه در نیمه ی دوم با توپ پر ظاهر شد و بسیار هجومی کار را شروع کرد. آنها در دقیقه 51 توسط بادو موفق شدند گل اولشان را به ثمر برسانند و 6 دقیقه بعد، دوان زاپاتا موفق شد گل دوم را وارد دروازه میلان کند. بازیکنان اودینزه که خود را در آستانه بازگشت به بازی و برگرداندن نتیجه می‌دیدید، حملات خود را ادامه دادند ولی راه به جایی نبردند و در نهایت، بازی با همان نتیجه 3-2 به نفع میلان به پایان رسید.





در ثانیه های پایانی بازی هم اودینزه با اخراج برونو فرناندز، 10 نفره شده بود اما این اتفاق تاثیری در سرنوشت بازی نداشت. بدین ترتیب، میلان با 9 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رقبا، موقتا به رده ی چهارم جدول صعود کرد.

  • محمد حسینی

میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی