خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ق.ظ

طارمی: ناراحتم، پنالتی زن اول منم

مهدی طارمی مهاجم بوشهری پرسپولیس این مساله را که دوست داشته پنالتی امروز را خودش بزند، پنهان نکرد.


به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه یادگار امام، طارمی به خبرنگار ما گفت: از پیروزی تیم خوشحالم اما از اینکه خودم پنالتی را نزدم، یک جورهایی ناراحتم چون پنالتی زن اول تیم من هستم.

طارمی درباره شک و شبهاتی که درباره پنالتی اش مطرح شد گفت: تا حالا دیده اید که من پنالتی ای بگیرم که واقعی نبوده باشد؟ من تمارض نمی‌ کنم و مدافع حریف من را درو کرد و حرکتش کاملا خطا بود. البته شاید بعدا او توپ را زد اما اول پای من را زد.

  • محمد حسینی

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی