خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ب.ظ

عزت اللهی، دفاع چپ جدید روستوف!

سعید عزت اللهی در آخرین بازی تدارکاتی روستوف به دفاع چپ رفته و یک گل ریبا نیز به ثمر رسانده است. هافبک جوانی که به دلایلی خاص نمی تواند روستوف را تا تیم فصل همراهی کند.


به گزارش "ورزش سه" سعید عزت اللهی را به عنوان یک هافبک وسط آینده دار می شناسیم. مسلط به توپ و البته سرزن و شوتزن. او اما در آخرین بازی تدارکاتی روستوف مقابل یک تیم دسته اولی در دفاع چپ به میدان رفت و بازی قابل قبولی ارائه داد. ماجرا از این قرار است که قبل از آغاز این بازی، دفاع چپ روستوف مصدوم می شود و قربان بردی اف سرمربی تیم از عزت اللهی می خواهد تا در این پست بازی کند. هافبک 18 ساله تیم ملی نیز به زمین می رود و بازی درخشانی را ارائه می دهد.

عزت اللهی در این بازی موفق می شود گل اول روستوف را به ثمر برساند. حرکت عرضی او از چپ و شوتی که با پای راست به کنج دروازه می فرستد زمینه ساز گل اول روستوف می شود. در ادامه هم سردار آزمون گل سوم را به ثمر می رساند تا دو بازیکن ایرانی روستوف یک روز موفق را سپری کنند. روستوف این بازی را 4- یک می برد و البته مهمتر اینکه یک دفاع چپ جدید کشف می کند. دفاع چپی که همیشه هافبک وسط بوده اما حالا می تواند در این پست هم به میدان برود و کمک حال روستوف باشد. البته تا نیم فصل که مجوز بازی اش صادر شود.

  • محمد حسینی

عزت الهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی