خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ق.ظ

هیجان‌ جهانبخش از نمایش‌ مقابل باسکی‌ها


علیرضا جهانبخش مقابل بیلبائو اولین حضورش در لیگ اروپا را جشن گرفت. آن هم در ورزشگاه آفاس و مقابل چشمان هزاران هوادار آلکماری.



به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش با عنوان بهترین بازیکن ژوپیلرلیگ ، در نقل و انتقالات تابستانی به آلکمار رفت تا این تیم را در لیگ هلند و البته لیگ اروپا همراهی کند. جهانبخش که باید آسیب دیدگی خود را درمان می کرد، هفته های ابتدایی فصل را از دست داد اما به محض بازگشت در ترکیب آلکمار قرار گرفت و بهانه ای برای کسب اولین برد این تیم در لیگ هلند شد. علیرضا اما دوباره آسیب دید. در یکی از تمرین های آلکمار و درست دو روز قبل از اولین بازی این تیم در لیگ اروپا و مقابل پارتیزان. او در بلگراد، آلکمار را همراهی نکرد تا یک شکست در کارنامه تیمش به ثبت برسد.

جهانبخش اما برای دومین بازی آماده بود. مراحل درمانش را پشت سر گذاشت تا در لیست 18 نفره این تیم مقابل اتلتیک بیلبائو قرار بگیرد. مشخص بود که سرمربی آلکمار از ابتدا جهانبخش را در ترکیب قرار نمی دهد، چون او به تازگی از بند آسیب دیدگی رها شده بود.

آلکمار نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفت اما نیمه دوم را توفانی آغاز کرد. در دقیقه 65 توسط مارکوس هنریکسن و دقیقه 65 با گل بخودی انیکو بوودا با دو گل از حریف قدرتمند خود پیش افتاد اما آدوریز در دقیقه 75 یکی از گل های خورده اسپانیایی ها را جبران کرد.

اینجا بود که سرمربی آلکمار برای حفظ نتیجه تصمیم گرفت تا علیرضا جهانبخش را از روی نیمکت بلند کند و او را به میدان بفرستد. هواداران نام علیرضا را فریاد می زدند تا اینکه در دقیقه 78 ، این بازیکن ایرانی جانشین ویسنت ینسن در زمین باشد. این اولین تجربه جهانبخش در یورولیگ بود. تجربه ای که در نهایت به برد 2- یک آلکمار مقابل اتلتیک بیلبائو انجامید. جهانبخش از این برد و البته اولین تجربه اش در این مسابقات هیجان انگیز بود و این را در مصاحبه های تلویزیونی خود نشان داد. 












  • محمد حسینی

جهانبخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی