خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ق.ظ

مسی و توپ های پرشمار طلا

لئو مسی در سال 2015، بر خلاف سال 2014، درخشش چشمگیری در ترکیب بارسلونا داشت و بی تردید شانس اول تصاحب توپ طلا به حساب می آید.


به گزارش "ورزش سه"، در فصل گذشته، شروع اوجگیری مسی  به هفته دوم ماه ژانویه بر می گردد. مسی که در روزهای ابتدایی سال 2015، رقابت برای توپ طلا را به رونالدو باخته بود، برای جبران عقب افتادگی خود به یک متخصص تغذیه ایتالیایی متوسل شد و زیر نظر رژیم های غدایی او، چند کیلو از وزن خود را کاهش داد و تاثیر همین کم کردن وزن را در ادامه، روی بازی های او شاهد بودیم.

مسی که تا نیم فصل از لحاظ تعداد گل از رونالدو به شدت عقب افتاده بود، به یکباره اوج گرفت و با زدن گل های متولی، توانست فاصله 10 گله خود با رونالدو را در مقطعی از بین ببرد؛ هرچند که در نهایت رونالدو با 48 گل، عنوان آقای گلی اسپانیا را کسب کرد و مسی روی 45 گل باقی ماند.

فوق ستاره آرژانتینی کمک کرد بارسا در فصل گذشته فاتح سه گانه شود و در تابستان امسال نیز سوپرکاپ اروپا را در جدال با سویا تصاحب کرد.
او با تیم ملی آرژانتین نیز تا فینال کوپا آمریکا بالا آمد اما آنجا در ضربات پنالتی مغلوب شیلی میزبان شد تا برای دومین سال متوالی، دستش از رسیدن به یک عنوان قهرمانی در رده ملی کوتاه بماند.

شانس برنده شدن توپ طلا: در تمام نظرسنجی ها، مسی شانس اول تصاحب توپ طلا محسوب می شود و به احتمال فراوان روز 23 دی، او پنجمین توپ طلای خود را نیز به دست خواهد آورد.

  • محمد حسینی

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی