خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۸ ق.ظ

پیروزی خانگی پرگل بایرن مونیخ مقابل کلن

بایرن مونیخ در روزی که روبن پس از هفته ها به میادین بازگشته بود، در آلیانس آرنا موفق شد تیم کلن را با 4 گل در هم کوبیده و دهمین برد متوالی خود را جشن بگیرد.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا علی رغم شکست مقابل آرسنال در چمپیونزلیگ، به روند پیروزی های پیاپی شان در بوندس لیگا ادامه دادند و در دیدار امروز کلن را در هم کوبیدند.
بایرنی‌ها از همان ابتدای کار خطرناک ظاهر شدند. دقیقه یک رافینیا که به تازگی تابعیت آلمانی هم به دست آورده است، روی حرکت دقیق بواتنگ موقعیت داشت گلزنی کند اما کلنی‌ها به سختی توانستند جلوی باز شدن دروازه‌شان را بگیرند. دقیقه 7 ضربه کومان توسط هکتور دفع شد، سپس توپ به روبن رسید که بعد از حدود چهل روز دوباره پا به مستطیل سبز گذاشته بود.
این ستاره هلندی با به هم ریختن خط دفاعی کلن می‌رفت تا بایرن را به گل نخست برساند، اما تیمو هورن با یک واکنش استثنایی توپ را مهار کرد. دقیقه 10 مولر در فاصله ده متری دروازه کلن با هورن تک به تک شد اما توپش را درست همان جایی شوت کرد که این دروازه‌بان ایستاده بود. در این دقایق که کلنی‌ها بسیار تحت فشار بودند، هورن سعی می‌کرد با هر بار تصاحب توپ تا اندازه‌ای وقت بازی را تلف کند که این مسئله با هو کردن تماشاگران حاضر در آلیانس آرنا مواجه شد.
طوفان حملات باواریایی‌ها بالاخره در دقیقه 35 نتیجه داد و بعد از آنکه ماروح شوت لواندوفسکی را از جلوی دروازه بلوکه کرد، روبن صاحب توپ شد و توانست توپ را به گوشه چپ دروازه حریف بچسباند. فقط پنج دقیقه از این گل گذشته بود که آرتورو ویدال نزیک محوطه جریمه جایی که کومان تعلل می‌کرد از راه رسید و کار را تمام کرد. درحالیکه نیمه نخست به پایان خود نزدیک شده بود، کلنی‌ها یک موقعیت عالی به دست آوردند. مودسته فرانسوی توپ خوبی را برای سولر مهیا کرد، اما در شرایطی که این بازیکن با نویر تک به تک شده بود، کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.
 
با شروع دوم باز هم شاگردان گواردیولا تلاش کردند کلنی‌ها را در نیمه زمین خودشان محاصره کنند و به آنها اجازه پیشروی ندهند. روبن، لواندوفسکی و کومان در این دقایق آنقدر خطرناک کار می‌کردند که هر لحظه احتمال آن می‌رفت بایرن به گل سوم برسد. دقیقه 60 این اتفاق افتاد و لواندوفسکی با پاس داگلاس کاستا سومین گل بایرن در این بازی و سیزدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند. این مهاجم لهستانی که در این نیمه همکاری خوب و موفقی با توماس مولر داشت دقیقه 76 حمله دیگری را ترتیب داد اما تقلای ریسه و موراح برای متوقف کردن او در نهایت به یک خطا منجر شد که داور آن را پنالتی تشخیص داد. طبق معمول مولر پشت این ضربه ایستاد و توپ را به گوشه راست دروازه شوت کرد تا این مسابقه در نهایت با حساب 4 بر 0 به سود بایرن به پایان برسد.

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی