خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ق.ظ

پیروزی پرگل دورتموند مقابل آگسبورگ

دورتموند در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 5-1 مقابل آگسبورگ به پیروزی برسد.


به گزارش "ورزش سه"، زردها که بعد از چند نتیجه ضعیف، هفته گذشته به مسیر پیروزی برگشته بودند، امروز هم موفق شدند آگسبورگ را از پیش رو بردارند و فاصله 7 امتیازی شان با بایرن را حفظ کنند.
دورتموندی‌ها از ابتدا هجومی ظاهر شدند. آوبامیانگ دقیقه 3 حرکتی را آغاز کرد که بعد از پاس به کاسترو و کاگاوا، توپ در نهایت به رویس رسید، اما ضربه نهایی این مهاجم ملی‌پوش بلوکه شد. آنها دقیقه 9 حرکت خطرناک دیگری را ترتیب دادند؛ سانتر کاگاوا نصیب آوبامیانگ شد و می‌رفت که دروازه‌بان آگسبورگ را دچار دردسر کند اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود. این مهاجم گابنی بعد از این صحنه روی زمین افتاد و تیم پزشکی برای مداوای وی وارد عمل شدند که البته در نهایت اعلام کردند مسئله حادی نیست و خیال توماس توخل راحت شد.
اوبامیانگ که پیش از شروع فصل به هواداران زردها قول داده بود در فصل جاری حداقل بیست گل به ثمر خواهد رساند، دقیقه 18 روی پاس گوندوگان موفق شد گل نخست دورتموند در این مسابقه و گل یازدهم خود در فصل 16-2015 را ثبت کند. سه دقیقه بعد کاگاوا با هنرمندی خاصی توپ را روی تیر اول برای مارکو رویس مهیا کرد و او توانست نتیجه را 2 بر 0 کند. این روند به نگرانی‌های مارکوس واین‌سیرل افزود، چرا که این مربی در پی کسب تنها یک امتیاز از هفت بازی قبلی آگسبورگ در بوندسلیگا تحت فشار زیادی قرار دارد.

شاگردان توخل کماکان صاحب توپ و میدان بودند. دقیقه 28 چیزی نمانده بود گل سوم را هم بزنند. گوندوگان بعد از دریافت پاس از کاگاوا آزادانه به سمت محوطه جریمه حریف حرکت کرد و ضوت نهایی‌اش چیزی نمانده بود به ثمر بنشیند که دروازه‌بان آگسبورگ به سختی توانست توپ را از گوشه دروازه بیرون بکشد. با این حال دقیقه 33 مارکو رویس باز هم به لطف حرکت کاگاوا توانست گلزنی کند تا نیمه نخست با حساب 3 بر 0 بسود بروسیا دورتموند میزبان به پایان برسد.

چهار دقیقه بعد از شروع نیمه دوم آگسبورگ صاحب یک ضربه آزاد شد؛ سانتر ورنر به رائول بوبادیا رسید و این بازیکن پاراگوئه‌ای اگرچه در آفساید قرار داشت اما با آوانتاژ داور توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. بعد از این گل دورتموند به فضار حملات خود افزود اما کاگاوا و کاسترو موفق به ایجاد خطر روی دروازه حریف نمی‌شدند. آنها دقیقه 65 چیزی نمانده بود گل دوم را هم دریافت کنند اما بوبادیا علی‌رغم غفلت هوملس نتوانست از فرصت خطرناکی که در اختیارش بود استفاده کند. در ادامه و علی‌رغم بی‌دقتی و ضعفی که در عقب زمین دورتموند در این نیمه قابل مشاهده بود، آوبامیانگ دقیقه 85 و 90 دو بار دیگر برای این تیم گلزنی کرد تا خیال تماشاگران حاضر در سیگنال ایدونا پارک راحت شود و بعد از چند هفته که صدرنشینی را به بایرن تقدیم کرده‌اند، دوباره در نتیجه‌گیری در حد و اندازه‌های یک مدعی ظاهر شوند.

  • محمد حسینی

دورتموند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی