خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ق.ظ

پنالتی دژاگه روی ژاوی بازی را مساوی کرد

مصاف العربی و السد قطر با تساوی دو بر دو به پایان رسید.


به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ ستارگان قطر دو تیم العربی و السد از ساعت 20:15 امشب در ورزشگاه گراند حمد دوحه به مصاف هم رفتند.

السد که این فصل از ژاوی بهره می‌برد در دقیقه 15 گل اول بازی را به ثمر رساند اما کمتر از پنچ دقیقه گل تساوی توسط پائولینهو برای شاگردان زولا زده شد تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد.

در نیمه دوم هم هر یک از دو تیم یک گل زدند. پائولینهو هم تیمی اشکان دژاگه ملی پوشمان ابتدا العربی را در دقیقه 65 پیش انداخت اما در همین دقیقه یکی از بازیکنان این تیم اخراج شد تا کار سختی تا پایان مسابقه داشته باشند. العربی زیر فشار حملات یاران ژاوی دوام نیاورد و گل تساوی را دقیقه 82 توسط موریکی روی پنالتی که دژاگه روی ژاوی کرده و البته با تمارض ستاره اسپانیایی همراه بود به ثمر رساند تا بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسد.

دژاگه در خطای پنالتی که روی ژاوی انجام داده بود یک اخطار هم گرفت.

السد با تساوی در این بازی 15 امتیازی شد و رتبه سومش را حفظ کرد. العربی هم با 13 امتیاز پشت سر آنها در جایگاه چهارم قرار گرفت.

  • محمد حسینی

اشکان دژاگه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی