خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ق.ظ

دوئل های اسکوچیچ و استقلال

اسکوچیچ تا کنون 5 بار با تیم استقلال در لیگ برتر دیدار کرده است که سه بازی آخر آن را برده و به دنبال برد چهارم متوالی است.


به گزارش" ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در دو فصل قبلی که در ایران بوده است ، 5 بار با تیم استقلال دیدار کرده ،جالب اینجاست هر 5 دوئل قبل را با امیرقلعه نوعی انجام داده است. با یکدیگر هر 5 بازی قبل اسکوچیچ و استقلال را در لیگ برتر با یکدیگر مرور می کنیم :

استقلال 1-0 ملوان / اولین شکست اسکوچیچ

در این بازی شاگردان قلعه نوعی موفق شدند در ورزشگاه آزادی با تک گل حنیف عمران زاده از روی سانتر آندرانیک تیموریان در دقیقه 31 پیروزاز زمین بیرون بیاید.این اولین نبرد اسکوچیچ و استقلال در لیگ برتر ایران بود که استقلال پیروز شد.اسکوچیچ با النصرعربستان پیش از این بازی با استقلال را در آزادی تجربه کرده بود.



استقلال 2 -0 / حنیف و تنها حنیف

قلعه نوعی توانست بازی دوم هم از اسکوچیچ ببرد،این دو تیم که در مرحله دوم جام حذفی به هم برخورد کرده بودند ، بازهم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.استقلال توانست با دو ضربه سرازعمران زاده با نتیجه 2-0 از میدان پیروز بیرون بیاید.

ملوان 4-2 استقلال / انتقام به سبک اسکوچیچ

اسکوچیچ پس از شام جنجالی پیش از بازی با قلعه نوعی توانست انتقام دوشکست قبلی را از استقلال بگیرد.او با یک نتیجه فوق العاده این بازی را برد تا به محبوبیتش در انزلی بسیار بیفزاید.تیم اسکوچیچ در آن بازی با نتیجه 4-2 از زمین بیرون آمد.احمد آهی ، مهدی دغاغله ،سیانک کوروشی و شاهین ثاقبی برای ملوان و محمد قاضی و حنیف عمران زاده برای استقلال گل زدند.
حضور محمدمایلی کهن در آن بازی با لباس ماموران شهرداری نیز پرحرف و حدیث شد.





استقلال 0 – 1فولاد / فتح آزادی با سروش و احمد

دراگان وقتی به فولاد آمد در اولین بازی تیمش در تهران توانست با درخشش احمد عبدالله زاده و سروش رفیعی استقلال را شکست دهد.البته در این بازی تیم استقلال بازی خوبی از خود نشان داد اما شانس با اسکوچیچ یار بود که سه امتیاز شیرین را از تهران به اهواز ببرد و آزادی را برای بار اول با فولاد فتح کند.



فولاد 2-1 استقلال / هت تریک اسکوچیچ

اسکوچیچ درغدیر توانست بازی برگشت را نیز با فولاد ببرد.فولاد که در ابتدا از استقلال عقب افتاده بود اما توانست فوق العاده به بازی برگردد.گل استقلال را غلامرضا عنایتی در دقیقه 13 به ثمر رساند.اسماعیل شریفات در دقیقه 71 بازی را به تساوی کشاند و چاگو تیر خلاص را در دقیقه 83 بر قلب استقلال زد.اسکوچیچ با این برد هت تریک کرد ، او در بازی بعدی به دنبال برد است و می خواهد به چهارمین بردش متوالی برابر استقلال را در آزادی جشن بگیرد.باید دی اسکوچیچ می تواند با برد هم رکوردش برابر استقلال را بهبود ببخشد و هم اوضاعش را در فولاد کمی سروسامان دهد یا جای خود را به دیگری می دهد .





  • محمد حسینی

استقلال

فولاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی