خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

آزمون با روستوف تمرین کرد

مهاجم ایرانی تیم روستوف با وجود این که گفته می شد با پارگی کشاله روبرو شده است در آخرین تمرینات تیمش برای هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ روسیه شرکت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که بعد از بازی با لوکوموتیو مسکو در هفته گذشته گفته شد دچار مصدومیت کشاله ران شده و ممکن است برای چند هفته ای دور از میادین باشد در تمرین پنجشنبه و جمعه روستوف شرکت کرد تا خود را برای بازی با اورال در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر روسیه آماده کند.

آزمون که در لیست 26 نفره تیم ملی برای بازی با ترکمنستان و گوام نیز قرار دارد مسلما با حضور در تمرینات طرفداران ایرانی و کارد فنی تیم ملی را خوشحال تر از قبل کرد چون او به عنوان مهاجم اول ایران همچنان این شانس را داد تا تعداد گل هایش در انتخابی جام جهانی را افزایش دهد. روستوف تا ساعاتی دیگر در هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه مهمان اورال خواهد بود و برتری در این دیدار جایگاه دومی یاران آزمون را قطعی خواهد کرد.

  • محمد حسینی

سردار آزمون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی