خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ق.ظ

فاش شدن مضمون صحبت درگوشی بلان و رونالدو

کریستیانو رونالدو سه شنبه گذشته پس از اتمام دیدار تیم های رئال مادرید و پاری سن ژرمن، به سمت سرمربی PSG رفت و با وی بصورت درگوشی چند ثانیه ای صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، از آن روز، گمانه زنی های زیادی در مورد آنچه که رونالدو به بلان گفت، شنیده شده است. بحث پیوستن رونالدو به پاری سن ژرمن در تابستان آینده نیز داغ تر از همیشه پیگیری می شود. نشریه لوپاریزین امروز ادعا کرد که رونالدو به بلان گفته است:" تیم شما خیلی خوب بازی می کند و من علاقه دارم با شما کار کنم." جالب اینجاست که این نشریه چاپ پاریس، از صحت ادعای خود اطمینان دارد.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که پاری سن ژرمن بسیار علاقمند است تا در تابستان آینده، رونالدو را به خدمت بگیرد و این حرکت رونالدو، بعلاوه خوش و بش گرم او در تونل ورزشگاه با ناصر الخلیفی، مالک قطری PSG، بر این شایعات قوت بخشیده اند.

رونالدو در حال حاضر 21 میلیون یورو سالیانه از رئال حقوق دریافت می کند و باشگاه بعدی او باید چیزی در همین حد به وی پرداخت کند. گزینه های زیادی در اروپا وجود ندارند که بتوانند نیازهای مالی نابغه پرتغالی را تامین کنند اما بدون شک PSG یکی از گزینه های معدود است.
همه اینها در حالی است که ژرژ مندس، ایجنت رونالدو، امروز در واکنش به این شایعات اعلام کرد که رونالدو فوتبالش را در رئال به پایان خواهد رساند.

  • محمد حسینی

psg

کریس رونالدو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی