خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ق.ظ

انصاریفرد ناجی پانیونیوس شد

نصاریفرد موفق شد با گل ثانیه های پایانی خود تیمش را به برتری برساند.



به گزارش "ورزش سه"، پانیونیوس موفق شد با گلزنی مهاجم ایرانی خود سه امتیاز ارزشمند کسب کند.
انصاریفرد در حالی که تا دقیقه 73 روی نیمکت تیمش حضور داشت، 7 دقیقه بعد از ورودش به زمین موفق شد با حرکتی زیبا گل برتری تیمش را به ثمر برساند و پانیونیوس را به سه امتیاز ارزشمند برساند و در جمع مدعیان باقی بمانند.

پانیونیوس که در دقیقه 8 موفق شده بود از پلاتانیاس پیش بیفتد در دقیقه 56 گل تساوی را دریافت کرد و در نهایت در دقیقه 80 با گل انصاریفرد حریفش را از پیش رو برداشت.



این دومین گل انصاریفرد برای پانیونیوس تحت رهبری مارینوس است و مهاجم ایرانی این تیم یک گل نیز در جام حذفی با پیراهن این تیم به نام خود ثبت کرده تا سال 2015 برای او متفاوت از فصل گذشته باشد.

پانیونیوس اکنون بعد از گذشت دهم هفته از سوپر لیگ یونان با 19 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته و شرایط متفاوتی را نسبت به فصل گذشته که در رتبه سیزدهم به کار خود پایان داد را تجربه می کند.

انصاریفرد امشب برای حضور در اردوی تیم ملی عازم ایران خواهد شد و این گل باعث شد با روحیه ای خوب خود را مهیای حضور برابر دو دیدار آتی شاگردان کارلوس کی روش برابر ترکمنستان و گوام کند.
  • محمد حسینی

انصاریفرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی