خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ق.ظ

پیروزی امیدبخش آرژانتین در خانه کلمبیا

تیم ملی آرژانتین در دیداری خارج از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، مقابل کلمبیا به پیروزی 1-0 رسید.


به گزارش "ورزش سه"، آرژانتینی ها که در سه دیدار ابتدایی شان در مقدماتی جام جهانی 2018، تنها دو امتیاز کسب کرده بودند، توانستند امشب در خانه کلمبیا به سه امتیاز دست پیدا کنند و به اوضاع شان در جدول تا اندازه ای سر و سامان بدهند.
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و سرانجام این آرژاانتین بود که در دقیقه 20 توسط لوکاس بیلیا به گل رسید. ارسال تماشایی اسکیل لاوتزی، در دهانه دروازه به بیلیا رسید و او به راحتی کار را تمام کرد. تلاش کلمبیایی ها برای رسیدن به گل تساوی در نیمه اول بی نتیجه بود و این نیمه با برتری یک گله آرژانتین به پایان رسید.
در نیمه دوم هم هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد؛ به ویژه آرژانتین که می توانست در آخرین ثانیه های بازی به گل دوم برسد اما ضربه دیبالا به تیر دروازه برخورد کرد.
با این ترتیب، آرژانتین با این پیروزی 5 امتیازی شد و به طور موقت به رتبه چهارم جدول 10 تیمی منطقه آمریکای جنوبی صعود کرد.

  • محمد حسینی

آراژانتین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی