خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ق.ظ

از جهانبخش خواسته‌اند آلکمار را همراهی کند

مدیر تیم فوتبال المپیک می‌گوید در ارتباط با حضور جهانبخش در مرحله حذفی رقابت‌های انتخابی المپیک با توجه به همزمانی با دیدارهای آلکمار، مربی این تیم از این بازیکن خواسته است تا در اختیار تیمش قرار داشته باشد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حبیب کاشانی در ارتباط با آخرین وضعیت لژیونرهای تیم ملی فوتبال امید که قرار است در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو تیم ملی امید را همراهی کند، اظهار کرد: ما سه لژیونر داریم که جهانبخش، آزمون و عزت‌اللهی هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک در روزهای فیفا دی نیست برای حضور آن‌ها در قطر با مشکلاتی مواجهیم اما به صورت جداگانه مکاتباتی را در این خصوص انجام داده‌ایم.

و ی ادامه داد: درباره جهانبخش مکاتبات با باشگاه آلکمار انجام شده و بنده شب گذشته نیز با علیرضا جهانبخش صحبت کردم که او تمایل بسیار زیادی برای همراهی تیم در مرحله نهایی انتخابی المپیک دارد. در ارتباط با سه بازی مرحله گروهی مشکل چندانی نیست اما با توجه به اینکه رقابت‌های مراحل بعدی که تیم در مرحله حذفی قرار می‌گیرد تیم ما نیز بازی‌هایی دارد که مربی آلکمار از علیرضا خواسته است که در اختیار تیم باشد.بنابراین برای بازی‌های مرحله حذفی با مشکلاتی مواجهیم اما مکاتبات ما در حال پیگیری است.

مدیر تیم امید همچنین با اشاره به وضعیت آزمون و عزت‌اللهی نیز خاطرنشان کرد: مکاتباتی را با باشگاه روستف برای حضور این دو لژیونر داشته‌ایم و اگر نیاز باشد طباطبایی سفری را به روسیه خواهد داشت.

کاشانی همچنین با اشاره به اردوهای پیش‌روی تیم امید و دیدارهای تدارکاتی این تیم قبل از رقابت‌های مرحله نهایی المپیک 2016 ریو بیان کرد: ما اردویی را در بندرعباس خواهیم داشت و یک دیدار برای مشابه‌سازی در این شهر با یکی از تیم‌های آسیایی برگزار خواهیم کرد. پس از آن به مشهد می‌رویم تا با کسب اجازه از امام رضا (ع) راهی دوبی شویم و 14 دی ماه در دوبی دیداری دوستانه را برگزار خواهیم کرد و 17 دی ماه راهی قطر می‌شویم تا در رقابت‌های المپیک شرکت کنیم.

  • محمد حسینی

جهانبخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی