خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ق.ظ

یک تساوی عجیب برای تیم جهانبخش


بازی تیم های آلکار و اوترخت از مسابقات هفته هفدهم چهارچوب رقابت های لیگ هلند، به تساوی دو بر دو رسیدند.


به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که ملی پوش ایرانی آلکمار، علی رضا جهانبخش روی نیمکت نشسته بود، در 10 دقیقه پایانی اتفاقات جالبی برای دو تیم افتاد، اتفاقاتی که تماما از غیرقابل پیش بینی بودن فوتبال می گوید، آلکمار در حالی که می توانست این بازی را با برتری دو گله به پایان برساند در چشم برهم زدنی خود را در حال شکست خوردن می دید.

این تیم ابتدا در دقیقه 27 دروازه حریف خود را باز کرد، آنها تا دقیقه 81 با همین نتیجه از اوترخت پیش بودند و در این دقیقه گل دوم را نیز وارد دروازه حریف شان کردند اما داور مسابقه آن گل را آفساید اعلام کرد و در حالی که آنها دقایقی تا یک پیروزی شیرین فاصله نداشتند به ناگاه در فاصله سه دقیقه و در دقایق 83 و 85 دروازه خود را باز شده دیدند تا آلکمار که در فاصله 9دقیقه تا پایان بازی که خود را پیروز می دید اکنون یک شکست خورده تمام عیار باشد.

این تیم که چیزی برای از دست دادن نداشت در دقایق پایانی حملات زیادی را روی دروازه حریفش تدارک دید تا اینکه اتفاقات هیجان انگیز فوتبال روی خوش به آنها نشان داد و در دقیقه 1+90 صاحب یک ضربه پنالتی شدند و با گل کردن آن توانستند از این دیدار خانگی یک امتیاز نصیب خود کنند.

آلکمار با این تساوی 19 امتیازی شد و توانست خود را در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ هلند قرار دهد.

  • محمد حسینی

جهانبخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی