خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ

آغاز نقل و انتقالات نیم فصل از دوم دی

دوم دی‌ماه به عنوان آغاز فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران اعلام شد.


به گزارش "ورزش سه"، مصطفی شهبازی رئیس کمیته نقل و انتقالات که با سایت سازمان لیگ صحبت می‌کرد، شرایط نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ برتر در تعطیلات نیم فصل را اعلام کرده است. نکته جالب اینکه مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران در هفته شانزدهم و هفدهم و در دوران نقل و انتقالات نیم فصل ادامه خواهد داشت و این چیزی است که فقط در فوتبال ایران به آن برمی‌خوریم.

تیم‌ها با شرایط زیر در نیم فصل مجاز به گرفتن بازیکن خواهند بود.

* پنجره نقل و انتقالات نیم فصل جاری از 2 دی تا ساعت بیست و چهار 29 دی 94 باز خواهد بود. در این مورد، هر باشگاه لیگ حرفه‌ای شامل لیگ برتر و دسته اول، می‌تواند حداکثر با 6 بازیکن عقد قرارداد کرده و پس از ثبت در مسابقات از آنان استفاده کند.

*اگر باشگاهی تا سقف 27 نفر 6 بازیکن جای خالی داشته باشد، مستقیما عقد قرارداد کرده و ثبت می‌کند و اگر تا سقف 27 نفر جا نداشته باشد می‌تواند با 6 نفر فسخ قرارداد کرده و بازیکن جدید جایگزین کند.
* باشگاه‌هایی که از سه سهمیه آزاد استفاده کرده‌اند، در صورت فسخ قرارداد با این بازیکنان نمی‌توانند بازیکن دیگری جایگزین کنند.

* اگر باشگاه‌ها از 4 بازیکن سهمیه خارجی استفاده کرده باشند اگر در بازه زمانی نیم  فصل، حتی با 4 بازیکن هم فسخ قرارداد کنند، می‌توانند با شرایط و مقررات آیین نامه نقل و انتقالات بازیکن خارجی جایگزین کنند.

* در صورتی که باشگاه‌های لیگ برتر از 8 بازیکن زیر 21 سال استفاده کرده باشند و در این بازه زمانی نیم  فصل با هر چند نفر از این 8 بازیکن فسخ قرارداد کنند می‌توانند به همان تعداد بازیکن جایگزین کنند.

* باشگاه‌ها به غیر از استخدام بازیکنان مجاز (6 نفر) می‌توانند بازیکنان مصدوم خود را با تایید کمیته محترم پزشکی از لیست خارج و جایگزین کنند، اما بازیکن مصدوم خارج شده تا پایان فصل مجاز به همراهی هیچ تیمی نخواهد بود.

  • محمد حسینی

لیگ برتر ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی