خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ق.ظ

زلاتان: ممکن است به لیگ ستارگان قطر بروم

تنها 6 ماه تا پایان قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با پاری سن ژرمن باقی مانده و پیش بینی می شود او در انتهای فصل، باشگاه پاریسی را ترک کند. از لیگ آمریکا و قطر به عنوان گزینه های موردنظر زلاتان یاد می شود.


به گزارش "ورزش سه"، زلاتان 34 ساله از سال 2012 برای پاری سن ژرمن بازی می کند و در سه فصل گذشته کمک کرده تا این تیم قهرمان لیگ فرانسه شود. ستاره سوئدی در مصاحبه با نشریه اکیپ و در پاسخ به سوالی در مورد آینده خود گفت:" وضعیت فعلی من در پاری سن ژرمن کمی عجیب است؛ چون قرارداد من در حال انقضاست و تنها 6 ماه از آن باقی مانده است.

تجربه جدیدی است چون از چند روز دیگر آزادم تا سرنوشتم را خودم تعیین کنم و به هر تیمی که می خواهم بروم. در حال حاضر تنها تمرکز من روی پاری سن ژرمن است. هنوز 6 ماه تا پایان قراردادم باقی مانده و دوست دارم بهترین بازی هایم را برای تیمم ارائه دهم.

هنوز در مورد مقصد بعدی خودم تصمیمی نگرفته ام. با مالک باشگاه "ناصر الخلیفی" و قطری ها ارتباط خوبی دارم و لیگ ستارگان قطر هم می تواند یکی از گزینه های ایده آل برای ادامه فوتبالم باشد. در حال حاضر از لحاظ فیزیکی و ذهنی در شرایط خوبی قرار دارم و از فوتبال لذت می برم. ببینیم در آینده چه پیش می آید."

  • محمد حسینی

زلاتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی