خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ق.ظ

مربع گلزنی استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران با 28 گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر تا پایان هفته هفدهم است.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مظلومی صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر هستند که در این بین 4 بازیکن استقلال سهم بسزایی در عنوان برای آبی پوشان تهرانی دارند.

سجاد شهباززاده، امید ابراهیمی، جابر انصاری و محسن کریمی جمعا 19 گل از 28 گل استقلال را به ثمر رسانده اند.

شهباززاده ، ابراهیمی و انصاری هر کدام 5 گل و محسن کریمی 4 برای استقلالی ها به ثمر رسانده اند.

شهباززاده:

سجاد شهباززاده مهاجمی است که همیشه بوی گل می‌دهد و اگر چه در این فصل فراز و نشیب داشته اما همیشه انتخاب اول مظلومی برای خط آتش استقلالی ها بوده است. این بازیکن بهترین گلزن آبی پوشان در جام حذفی نیز است. شهباززاده که در بازی مقابل ملوان این فرصت را داشت که فاصله خود با مهدی طارمی را در جدول گلزنان کم کند، در این امر ناکام ماند و یک موقعیت مسلم گلزنی را نیز از دست داد.



جابر انصاری:

بازیکنی که یکی از خریدهای موفق مظلومی در فصل نقل و انتقالات بود که اوایل فصل انتقادات زیادی به جذب وی می‌شد، اما با عملکرد خوب خود به یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال تبدیل شد و با گلزنی در دربی محبوبیت خود بین هواداران را افزایش داد.این بازیکن که نقش مهمی در پیروزی های اخیر استقلال دارد یکی از ارکان موفقیت این تیم در لیگ برتر و جام حذفی محسوب می‌شود.



امید ابراهیمی:

هافبک دفاعی استقلالی ها که با وجود روزبه چشمی در این پست کمی رو به جلو تر بازی می‌کند، در امر گلزنی هم موفق عمل کرده توانسته 5 گل برای آبی پوشان به ثمر برساند هر چند که سه گل از پنج گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است و در هفته چهارم و در بازی برابر استقلال اهواز یک پنالتی را هم برای استقلال از دست داد.



محسن کریمی:

بازیکن جوان و آینده دار استقلالی ها که نشان داده در صورت اعتماد به وی می‌تواند گره گشای تیمش باشد. این بازیکن در بازی برابر استقلال اهواز، گسترش فولاد تبریز، سیاه جامگان و ملوان برای آبی پوشان گلزنی کرده است.این بازیکن در بازی با ملوان این فرصت را داشت که هم آمار گلزنی خود را بهبود ببخشد و هم باعث پیروزی تیمش شود اما با هدر دادن یک موقعیت تک به تک نتوانست خودش را در استقلال پنج گله کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی