خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ق.ظ

گل گوچی هم مانع حذف چارلتون نشد

تیم های چارلتون و کولچستر ار سری مسابقات جام اتحادیه انگلیس به دیدار هم رفتند و در نهایت این تیم چارلتون بود که با ستاره ایرانی اش حذف شد.


به گزارش "ورزش سه"، این بازی که اولین بازی چارلتونی ها در این مسابقات محسوب می شد از ساعت 18:30 درزمین کولچستر آغاز شد و این تیم تا پایان نیمه اول توانست با دو گل دقایق 28 و 41 از چارلتون و ستاره ایرانی پیش بیفتد.

در نیمه دوم که چارلتون خطر حذف شدن از این رقابت ها را نزدیک می دید کمی میل به دروازه حریف کرد اما  تا دقیقه 92 نتوانست کاری را از پیش ببرد که در این دقیقه رضا قوچان نژاد که از ابتدا در میدان حاضر بود توانست دروازه حریف را باز کند و در نهایت بازی با همان نتیجه دو بر یک کوچلچستر به پایان رسید تا چارلتون حذف شود و رنگ یک شانزدهم نهایی را به چشم نبیند.

چارلتون در جدول رده بندی لیگ دسته اول انگلیس، چمپیون شیپ نیز وضعیت نامساعدی دارد و با حضور در رده بیست و دوم یکی از نامزدهای سقوط به دسته دوم لیگ انگلیس به شمار می رود.

  • محمد حسینی

قوچان نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی