خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ

میلان - اینتر

دو تیم آث میلان و اینترمیلان،‌امروز در در دبی دلامادونیا در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

میلان

شاگردان سینیشا میهایلوویچ با کسب 33 امتیاز از 21 بازی در رده ی ششم جدول قرار دارند. اختلاف آنها با تیم‌های بالاتر از خود 3 و 8 امتیاز است و تیم‌های پایین تر از میلان،‌فاصله کمی با این تیم دارند بنابراین برای حفظ این رتبه و جایگاه،‌میلان باید در بازی امروز پیروز شود. روسونری در 5 بازی اخیر خود،‌3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و نسبتا در فرم خوبی قرار دارد. با این حال،‌آنها در تقابل با اینتر نتایج خوبی در بازی‌های اخیر کسب نکرده اند. در حقیقت، در 10 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، میلان فقط 1 پیروزی کسب کرده و 5 شکست نیز به ثبت رسیده است.

اینتر

اینتر میلان با کسب 41 امتیاز از 21 بازی در رده ی چهارم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست،‌2 تساوی و 1 پیروزی بدست آورده و نتایج خوبی کسب نکرده اند. در حقیقت،‌اینتر در 4 بازی اخیر خود در لیگ موفق به کسب پیروزی نشده و روند رو به افتی را سپری می‌کند. از همین رو، این بازی برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نراتزوری به دنبال کسب پیروزی پا به میدان خواهد گذاشت. ادر، خرید جدید اینتر می‌تواند در این بازی در خط حمله این تیم ایفای نقش کند و اولین بازی اش را انجام دهد.

ترکیب احتمالی:


مصاف‌های رو در رو

این صد و شصت و چهارمین دربی دلامادونینا است. اینتر 61 پیروزی کسب کرده،‌52 بازی مساوی به پایان رسیده و 50 بازی با برتری روسونری به پایان رسیده است.
آث میلان بیشترین شکست‌ها را در سری آ مقابل اینتر کسب کرده و بیشترین تعداد گل (225) را نیز از اینتر دریافت کرده است.
در 7 دربی اخیر، هیچ تیمی موفق نشده بیش از یک گل به ثمر برساند.
در 9 بازی اخیر، روسونری تنها یک پیروزی به دست آورده، یک بازی با تساوی به پایان رسیده و پنج شکست نیز برای میلان ثبت شده است.
اینتر از سال 06-2005، در 21 بازی دربی، 12 پیروزی کسب کرده6 تساوی و 3 شکست نیز برای آنها به ثبت رسیده است.
پرتکرارترین نتیجه بین دو تیم، نتیجه 1-1 است. دربی دلامادونینا 26 بار با چنین نتیجه ای به پایان رسیده است و آخرین آن در نوامبر 2014 به ثبت رسید.

  • محمد حسینی

اینترمیلان

میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی