خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ

جهانبخش: نایمخنی‌ها برایم سنگ تمام گذاشتند

چهارمین برد متوالی آلکمار در روزی رقم خورد که علیرضا جهانبخش توانست نخستین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.


به گزارش "ورزش سه"، جهانبخش که برای این بازی انگیزه ویژه‌ای داشت به عنوان بهترین شو‌تزن بازی نیز انتخاب شد. او در حضور 69 دقیقه‌ای خود چهار شوت را روانه دروازه نایمخن کرد و هر چهار ضربه او درون چارچوب قرار داشت و یکی از آنها نیز به گل دوم آلکمار بدل شد.

در نهایت آلکمار با این پیروزی توانست با صعودی دو پله‌ای خود را 31 امتیازی ببیند و در رده هشتم جدول رده‌بندی بایستد. نکته جالب درباره نتایج اخیر این تیم اینکه، این پیروزی، چهارمین برد پیاپی آلکماری‌ها در لیگ هلند محسوب می‌شود. آنها این برد سه - صفر را بعد از بردهای یک - صفر مقابل رودا، چهار - دو مقابل فاینورد و سه - یک مقابل کامبور به دست آوردند.

علیرضا جهانبخش درباره این بازی می‌گوید: «بازی حساس بود. البته نه به این دلیل که من مقابل تیم سابقم بازی می‌کردم. تنها به این خاطر که فاصله ما در جدول کم بود و با کسب برد مقابل تیم قدرتمند نایمخن می‌توانستیم به آنها که در رده پنجم جدول حضور داشتند نزدیک شویم. خوشبختانه گل زودهنگام ما باعث شد تا سوار بازی شویم و در ادامه نیز گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم.»

جهانبخش درباره گلی که به ثمر رساند و البته شادی خاصی انجام نداد اینگونه صحبت می‌کند: «گلم روی یک کار گروهی و پاس زیبای هنریکسن به ثمر رسید. فکر می‌کنم باید آن توپ را به گل تبدیل می‌کردم. موقعیتی نبود که بخواهم از دستش بدهم. بهترین تصمیم را گرفتم و بدون معطلی ضربه زدم. بعد از گل هم شادی نکردم. آن هم به احترام هواداران نایمخن و خاطرات خوبی که با پیراهن این تیم و در طول دو فصل گذشته داشتم. فقط دستم را بالا گرفتم و خدا را شکر کردم. البته هواداران نایمخن هم برایم سنگ تمام گذاشتند و حسابی تشویقم کردند. از آنها تشکر کردم و خوشحالم که تلاش‌های من برای تیمشان را فراموش نکرده‌اند.»

جهانبخش در دقیقه 69 به دلیل آسیب‌دیدگی و برخورد با بازیکن حریف از زمین خارج شد. او درباره این برخورد و تعویضش می‌گوید: «در میانه‌های زمین توپ را از بازیکن حریف عبور دادم و وقتی به نفر بعدی رسیدم سر خوردم چون سرعت داشتم و بازیکن نایمخن نیز آمده بود تا توپم را تکل کند به هم برخورد کردیم و صورت من دچار مصدومیت شد. آنقدر درد داشتم که نمی‌توانستم چیزی را ببینم. ابتدا فکر کردم بینی‌ام شکسته. از زمین خارج شدم و پزشک آلکمار نیز سمت من آمد تا مداوایم کند. آنجا پزشک آلکمار به مربی مان گفت که نمی‌توانم بازی کنم. ون در بروم هم مرا تعویض کرد تا بازیکن جدیدی جایگزینم شود. دردم به قدری بود که نمی‌توانستم بالا را ببینم. باید سرم را پایین می‌گرفتم اما بعد از پایان بازی شرایطم بهتر شد و خوشبختانه مشکلی هم مرا تهدید نمی‌کند.»

علیرضا جهانبخش درباره شرایط آلکمار می‌گوید: «من نیم‌فصل اول هم گفتم که نیاز به تقویت داریم. خوشبختانه چند بازیکن به تیم ما اضافه شدند و همین دلیلی بود تا قدرتمندتر شویم. اردوی ما در اسپانیا هم باعث شد تا به هماهنگی کامل برسیم. در 4 بازی نیم‌فصل دوم 4 برد به دست آورده‌ایم و با 31 امتیار به رده هشتم جدول صعود کرده‌ایم. فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که داریم و اختلاف امتیازی موجود می‌توانیم به هدفمان برسیم. هدفی که از ابتدای فصل ترسیم کرده‌ایم؛ حضور در یورولیگ که فصل قبل نیز تجربه‌اش کرده‌ایم.»

  • محمد حسینی

جهانبخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی