خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ق.ظ

6 محروم قطعی در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر


6 بازیکن به دلیل محرومیت قادربه همراهی تیم‌هایشان در هفته بیست و یکم لیگ برتر نخواهند بود.


به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود که تیم‌های پرسپولیس، استقلال تهران، صبای قم، ملوان انزلی، ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران یک بازیکنشان را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

مهدی طارمی یک بار به دلیل دریافت سه کارت زرد از همراهی تیمش در هفته چهاردهم محروم شده بود با اخطاری که در بازی اخیر تیمش برابر فولاد خوزستان دریافت کرد دو کارته شد تا نتواند تیمش را در بازی مهم روز پنج‌شنبه همراهی کند.

میلاد فخرالدینی هم با اخراج در بازی برابر نفت نمی‌تواند مقابل گسترش فولاد به میدان برود.

تنها محروم بازی صبای قم و استقلال خوزستان نیز سامان آقازمانی است که به دلیل سه کارته بودن از حضور در این مسابقه محروم می‌باشد.

دیگر محروم هفته بیست و یکم محمد زارع هافبک ملوان است که یک بار به دلیل سه اخطاره شده بودن بازی هفته نهم تیمش را از دست داده بود. او هفته گذشته برابر گسترش فولاد کارت زرد گرفت تا با در نظر گفتن اخطار هفته چهاردهم مقابل صبا از بازی مقابل راه‌آهن محروم شود.

وحید حمدی‌نژاد نیز که دقیقه 20 بازی گذشته تیمش مقابل استقلال تهران اخطار گرفت سه کارته شد و نمی‌تواند نفت را در دیدار مقابل استقلال اهواز همراهی کند.

دیگر محروم این هفته امیراحمد کامدار هافبک جدید ذوبی‌هاست که با دریافت اولین کارت زردش در این تیم محروم شد. او نیم‌فصل اول که در سیاه جامگان حضور داشت 4 اخطار داشت.

  • محمد حسینی

اسامی محرومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی