خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ق.ظ

بایرن 3-1 دارمشتات

دیدار تیم های بایرن و دارمشتات لحظاتی پیش با نتیجه 3-1 به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت در حالیکه باواریایی ها نیمه اول را با شکست 1-0 به رختکن رفته بودند.



به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ برای مستحکم تر کردن وضعیت خود در صدر جدول رده بندی رقابت های بوندس لیگا به مصاف دارمشتات در آلیانز آره نا رفت.

بازی را شاگردان گواردیولا بسیار تهاجمی مطابق انتظار آغاز کردند و از همان ابتدا با در اختیار گرفتن توپ و میدان در تلاش بودند تا عرصه را بر مدافعان دارمشتات تنگ کنند.

در دقیقه 12 ضربه رافینیا از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه دارمشتات به بیرون رفت. یک دقیقه بعد و در دقیقه 13، روی حرکت تماشایی داگلاس کاستا از سمت راست و پاس زیبای او در دهانه دروازه، لواندوفسکی می توانست گل اول را وارد دروازه حریف کند اما در آخرین لحظات با دخالت مدافعان دارمشتات، نتوانست به توپ ضربه بزند.

در دقیقه 25 آرین روبن روی پاس عمقی زیبای لواندوفسکی در موقعیت تک به تک با دروازه بان دارمشتات قرار گرفت اما در مصاف با ماتنیا، ناموفق بود و نتوانست دروازه او را باز کند.

در دقیقه 26 اما دارمشتات روی یک ضد حمله غافلگیر کننده دست به کار بزرگی زد و توانست روی پاس زیبای سیریگو از سمت راست در دهانه دروازه، با ضربه ساندرو واگنر دروازه مانوئل نویر را باز کند تا دارمشتات در عین ناباوری در خانه بایرن، با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

حملات بایرن پس از گل دارمشتات گسترش یافت اما مدافعان و دروازه بان هوشیار این تیم روز کم اشتباهی را سپری  کردند. در دقیقه 45، کیمیچ می توانست با ضربه از راه دور خود دروازه دارمشتات را باز کند اما باز هم این مانتیا بود که توانست ضربه او را مهار کند.در نهایت نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود دارمشتات خاتمه یافت.



بایرن مونیخ نیمه دوم را برای جبران گل خورده بسیار هجومی آغاز کرد. آن ها خیلی زود توانستند کار را به تساوی بکشانند.  در دقیقه 49 روی سانتر زیبای رافینیا، توماس مولر در موقعیتی ایده آل برای شوت زنی قرار گرفت و موفق شد با ضربه خود سرانجام دروازه دارمشتات را باز کند تا حساب کار 1-1 مساوی شود.

پس از این گل باز هم این شاگردان گواردیولا بودند که به حملات خود افزودند. در دقیقه 67 بایرنی ها موفق شدند دروازه دارمشتات را باز کنند اما کمک داور به نشانه آفساید پرچم خود را بالا برد. ریبری در شرایطی آفساید توپ خود را در دهانه دروازه برای لواندوفسکی ارسال کرده بود.

در دقیقه 71 خیال هواداران بایرن مونیخ راحت شد. توماس مولر به شکلی استثنایی توانست دروازه دارمشتات را باز کند. پاس زیبای آرتورو ویدال در دهانه دروازه را توماس مولر با کنترلی زیبا و ضربه ای آکروباتیک، توانست تبدیل به گل دوم بایرن مونیخ کند تا گواردیولا در عصری نفس گیر، سرانجام مقابل دارمشتات جلو بیفتد.

پس از این گل بازیکنان بایرن بیشتر سعی در اداره بازی داشتند و با کنترل توپ و به گردش دراوردن آن، میانه میدان را در اختیار خود گرفتند. با این حال لواندوفسکی توانست در دقیقه 83 تیر خلاص را بر قلب دارمشتات شلیک کند. حرکت خوب ریبری از سمت چپ با پاس عرضی او به لواندوفسکی در دهانه دروازه همراه شد و این مهاجم لهستانی نیز با ضربه تمام کننده خود حساب کار را 3-1 کرد.

در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید تا بایرن مونیخ موقتا اختلاف خود را با دورتموند به 11 امتیاز افزایش دهد

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی