خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ق.ظ

پریرا، سوپرمن اصفهان، فرشته نجات استیماچ

مهاجم برزیلی سپاهانی‌ها پس از شروع بازی‌های خود برای این تیم از نیم فصل توانسته آمار خیره‌کننده‌ای از خود به‌جا بگذارد.


به گزارش "ورزش سه"، پس از دو فصل درخشش لوسیانو پریرا در تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان، وی قرارداد خود را با اصفهانی‌ها برای لیگ پانزدهم تمدید کرد اما به دلیل مشکلات اداری نتوانست آن‌ها را در نیم فصل اول همراهی کند. پس از آغاز نیم فصل دوم و از هفته هجدهم یعنی سومین بازی سپاهانی‌ها در دور برگشت که در تهران و برابر پرسپولیس انجام می‌شد پریرا نیز توانست بعد از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار بگیرد و در آن بازی گلزنی کند.

در دوره جدید حضور شیمبا در جمع سپاهانی‌ها، با احتساب با بازی آسیایی این تیم در برابر النصر، او در 5 باری به میدان رفته است که در این بازی‌ها توانسته 4 بار گلزنی کند، 1 پاس گل ارسال کند و 1 بار نیز یک پنالتی نصیب تیم خود کند. آماری استثنایی که تنها از مهاجمی همچون پریرا به دست می‌آید.
او در بازی برابر تیم‌های پرسپولیس، سایپا و النصر امارات (2 بار) گلزنی کرد، در بازی برابر سایپا یک پنالتی به دست آورد و در دیدار مقابل تراکتورسازی هم پاس تنها گل این تیم را ارسال کرد و می‌توان گفت در به ثمر رسیدن 5 گل از 6 گل زده سپاهانی در 5 بازی اخیر تأثیر مستقیم داشته است و این موردی عجیب و البته فوق‌العاده است.

روز گذشته و در مصاحبه مطبوعاتی ایگور استیماچ، وی عنوان کرده بود که ممکن است بازی سپاهان در برابر النصر آخرین دیداری باشد که او روی نیمکت این تیم می نشیند و به نوعی می توان گفت پریرا با دبل خود در بازی آسیایی اصفهانی ها فرشته نجات این مربی محسوب می شود.

  • محمد حسینی

سپاهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی