خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ق.ظ

دورتموند - بایرن مونیخ

درکلاسیکر بزرگ فوتبال آلمان در شرایطی برگزار می شود که هر دو تیم در نبرد مستقیم کسب عنوان قهرمانی قرار دارند.


به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دورتموند مقابل بایرن مونیخ می تواند در عین ناباوری رقابت بر سر قهرمانی بوندس لیگا را دوباره زنده کند.

دورتموند

شاگردان توماس توخل در بهترین فرم خود قرار گرفته اند. آن ها هر 5 بازی اخیر خود را در تمامی رقابت ها با پیروزی پشت سر گذاشته اند و توانسته اند تا حدی خودشان را به بایرن مونیخ در صدر جدول رقابت های بوندس لیگا نیز نزدیک کنند. دورتموندی ها به خوبی می دانند، پیروزی در درکلاسیکر تا چه اندازه حائز اهمیت است. آن ها می توانند به دو امتیازی بایرن مونیخ با پیروزی مقابل این تیم برسند و همه چیز را به هفته های پایانی بکشانند.
برگزاری بازی در وستفالن، یکی از مخوف ترین ورزشگاه های دنیا، بزرگ ترین امتیاز توماس توخل در این دیدار است. توخل در دیدار مقابل بایرن بار دیگر روی حضور مارکو رویس و پیشچک، که در دیدار مقابل دارمشتات استراحت کردند، حساب باز کرده است. ضمن اینکه رومان بورکی، دروازه بان تیم نیز پس از بهبودی بیماریش می تواند در ترکیب اصلی حضور پیدا کند. با این حال پاپاستوپولوس، به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ همچنان از ترکیب تیم دور است. دورتموند در 5 بازی اخیر خود مقابل بایرن، تنها در یک دیدار موفق به کسب پیروزی شده است.


بایرن مونیخ

شکست ناباورانه مقابل ماینس، همه چیز را برای گواردیولا در وستفالن حساس کرده است. کمتر کسی تصور می کرد بایرن در خانه شکست بخورد اما این اتفاق در بدترین بازه زمانی برای باواریایی ها رخ داد. با این حال پپ گواردیولا امیدوار است حداقل با کسب یک تساوی در وستفالن، حاشیه امنیت قابل قبولش را در صدر جدول با دورتموند حفظ کند. بایرن بازی رفت را با نتیجه 5-1 مقابل دورتموند پیروز شده و این مسئله از لحاظ روحی می تواند برای این تیم تاثیرگذار باشد. خاوی مارتینس، بواتنگ و بداشتوبر، همچنان سه مصدوم بزرگ بایرن هستند و نمی توانند در این دیدار مهم حضور داشته باشند.


  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

دورتموند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی