خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ق.ظ

گسترش فولاد 4 - اس اهواز 0

گسترشی ها با پیروزی پرگلی که به دست آوردند توانستند جای تیم همشهری خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بگیرند و به رده هفتم برسند.



به گزارش "ورزش سه"، گسترشی که برای صعود در جدول رده بندی نیاز به سه امتیاز این بازی داشتند که در نهایت توانستند با یک بازی حساب شده به آن برسند و با صعود سه پله ای در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند. گسترشی ها با یک بازی بیشتر در حال حاضر بالاتر از تراکتورسازی ایستاده و طبق برنامه های خود قصد دارند رتبه تک رقمی خود را تا پایان لیگ پانزدهم حفظ کنند.


هفته بیست و دوم لیگ برتر ، ساعت 15  ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: حمیدرضا حاج ملک         کمک‌ها : سعید قاسمی، هادی طوسی


گسترش فولاد تبریز:

داود نوشی صوفیانی، امید نظامی پور، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، محمد امین درویشی(64 شهرام گودرزی)، داریوش شجاعیان، لئوناردو پیمنتا (56 سامان نریمان جهان)، سید مهدی سید صالحی، سید محسن حسینی، محسن حمیدی و امیر حسین کریمی
سرمربی: فراز کمالوند


استقلال اهواز:

فرناندو سانتوس، طالب ریکانی، میلاد پاک پرور، مهدی اسلامی(40 حسین ساکی)، حمزه خذیراوی، رضا بهمئی، میلاد ربانی فر، مکی شریفی، حسین بهرامی، علی هلیچی و پدرام اردلانی
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده


اخطار

امیرحسین کریمی (71) از گسترش فولاد


شرح بازی :


بازیکنان گسترش فولاد پس از باختن به استقلال تهران آمده بودند تا در این دیدار خانگی با کسب سه امتیاز به جمع تیم‌های نیمه بالای جدول ملحق شوند. یاران گسترش از همان ابتدا بازی تهاجمی را در دستور کار داشتند اما تا قبل از دو اشتباه فاحش دروازه‌بان و مدافع استقلال اهواز نتوانسته بودند فرصت چندانی روی دروازه تیم میهمان خلق کنند.
استقلال اهواز هم با همان ترکیب بازی قبلی مقابل گسترش قرار گرفت و تا دقیقه 37 ضمن اینکه با دوندگی زیاد بازیکنانش پا به پای تیم میزبان بازی می‌کرد، ابتدا روی جاگیری و اشتباه لوئیز فرناندو دروازه‌بان برزیلی گل اول را خورد و چند دقیقه بعد نوبت به حسین ساکی بازیکن تعویضی این تیم رسید که پس از ورود به جای مهدی اسلامی مصدوم و قبل از اینکه اولین توپ را تصاحب کند، با یک خطای پنالتی بی‌دلیل به تیم گسترش فرصت زدن گل دوم را بدهد تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود گسترش خاتمه پیدا کند.
در نیمه دوم بازیکنان استقلال اهواز برای جبران گل خورده وارد میدان شدند و روی به بازی هجومی آوردند که همین امر باعث شد تا بازیکنان گسترش فولاد از باز شدن لایه‌های دفاعی استقلال نهایت استفاده را ببرند و تعداد گل‌های خود را بیشتر کنند. پیمنتا در دقایق ابتدایی نیمه دوم گل سوم گسترش را زد و نریمان جهان که جانشین پینتا شده بود، توانست گل چهارم را وارد دروازه استقلال اهواز کند تا شاگردان سیاوش بختیاری‌زاده متحمل شکست چهار بر صفر شوند. گسترش فولاد با این پیروزی تا رده هفتم جدول صعود کرد.





شرح گل ها:


گسترش فولاد 1 استقلال اهواز 0 (دقیقه 38، محسن حمیدی): گسترشی ها پس از چند حمله بالاخره توانستند در این دقیقه دروازه حریف را باز کنند، محسن حمیدی که نیم فصل را در تیم اهوازی حضور داشت در این دقیقه در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه خود را وارد دروازه حریف کرد.
گسترش فولاد 2 استقلال اهواز 0 (دقیقه 42، لئوناردو پیمنتا): حرکت تند و تیز محمدامین درویشی باعث به دست آمدن یک پنالتی برای گسترشی ها شد و لئوناردو پیمنتا با ایستادن پشت توپ، این ضربه را به گل دوم گسترشی ها تبدیل کرد.
گسترش فولاد 3 استقلال اهواز 0 (دقیقه 50، لئوناردو پیمنتا): بازی هجومی گسترشی ها در آغاز نیمه دوم بازهم برای این گل داشت، حرکت پا به توپ سیدصالحی از کناره و سانتر او را پیمنتا با ضربه ای به موقع از داخل محوطه شش قدم، به گل سوم این تیم بدل کرد.
گسترش فولاد 4 استقلال اهواز 0 (دقیقه 79، سامان نریمان جهان): بازیکن تازه به میدان آمده گسترشی ها طی یکی دو رفت و برگشت کمی جلوتر از خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه خود را به سمت دروازه حریف زد و توپ پس از برخورد با یکی از مدافعان اهوازی تغییر جهت داد و در خلاف حرکت دروازه حریف به گل جهارم این بازی تبدیل شد.


بهترین بازیکن:

می توان گفت اغلب شاگردان کمالوند در این بازی توانستند از پس وظایف خود به خوبی بربیایند و در خدمت تیم باشند و به عنوان بهترین بازیکنان می توان از محمد ابراهیمی، لئوناردو پیمنتا، سیدمهدی سیدصالحی و محمدامین درویشی نام برد که با عملکرد خود باعث پیروزی پرگل تبریزی ها در این بازی شدند.


اتفاق ویژه:

استقلالی های اهواز با این باخت سنگین توانستند رکورد عجیبی را از خود به جا بگذراند، آنها در 5 بازی 20 گل دریافت کردند، شکست های پرگل یاران بختیاری زاده به تعداد انگشتان یک دست رسید، آنها در این 22 بازی پنج شکست عجیب و پرگل داشتند که شاید برای هر تیمی یک و شاید دو بار به وجود بیاید، آنها علاوه بر شکست 4 بر 0 در این بازی، در مقابل راه آهن 5 بر 0 ، در مقابل استقلال خوزستان 4 بر 0 ، در مقابل سایپا 4 بر 1 و در مقابل صبا 3 بر 0 بازی های خود را شکست خوردند.



دقایق حساس

دقیقه 13 – گسترشی ها پس از یکی دو حمله، در این دقیقه شوت محکمی را به سوی دروازه حریف زدند اما ابن توپ توسط دروازه بان حریف مهار شد.

دقیقه 2+45 – ضربه ایستگاهی اهوازی ها با گذر از مدافعان تبریزی توسط دروازه این تیم مهار شد.

دقیقه 53 – با حرکت درویشی و ضربه او، چیزی نمانده بود تا گل چهارم گسترشی ها به دست بیاید که دروازه بان اهوازی ها این توپ را مهار کرد.

دقیقه 56 – ضربه ایستگاهی گسترشی ها را محمد ابراهیمی به طور خطرناکی به سوی دروازه استقلالی ها زد اما این موقعیت با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58 – سانتر گسترشی ها را سیدمهدی سیدصالحی با ضربه هد شیرجه ای زیبایی تکمیل کرد اما این توپ را دروازه بان اهوازی ها به سختی مهار کرد.

دقیقه 88 – ضربه دیدنی ابراهیمی از پشت محوطه جریمه با واکنش استثنایی فرناندو به کرنر رفت.

  • محمد حسینی

استقلال

گسترش فولاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی