خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ق.ظ

صعود وولفسبورگ به مرحله بعد لیگ قهرمانان

وولفسبورگ با پیروزی 1-0 مقابل خنت در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.


به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا امشب وولفسبورگ در حالی از خنت بلژیک میزبانی می‌کرد که بازی رفت را در خانه این تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان رسانده بود.
هنوز بیش از چهار دقیقه از ابتدای مسابقه نگذشته بود که آندره شورله اولین موقعیت بازی را برای سبزپوشان رقم زد، اما قبل از آنکه ضربه آخر را به توپ بزند مدافع حریف از راه رسید و توپ را گرفت. دقیقه ده بازیکنان خنت در محوطه جریمه وولفسبورگ می‌رفتند تا فرصت مناسبی را ایجاد کنند اما شوت کومس از فاصله بیست متری به دانته برخورد کرد و بلوکه شد.
دو دقیقه بعد شورله با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما او از دروازه‌اش به موقع بیرون آمد و جلوی گلزنی این ملی‌پوش آلمانی را گرفت. دقیقه هیجده اشتباه مدافعان خنت در زمین خودی سبب پا به توپ شدن کروس شد. پاس او برای گیلاووگوی این بازیکن فرانسوی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با ضربه نهایی‌اش اگر چه نتوانست نتیجه را به سود وولفسبورگ کند، اما دروازه‌بان حریف را حسابی به دردسر انداخت. با وجود این حملات از سوی تیم میزبان، این خنتی‌ها بودند که اگرچه فرصت خطرناکی خلق نکردند، اما کنترل بیشتری بر توپ و میدان داشتند. با این حال دیتر هکینگ در کنار زمین از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می‌رسید.
در دقایق پایانی این نیمه بازی دست تیم میزبان افتاد ام تنها یک فرصت آن هم دقیقه 45 روی یک ضربه آزاد خلق کردند که دانته در آفساید قرار داشت و این موقعیت هم به جایی نرسید تا نیمه نخست با حساب 0-0 مساوی به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم یاران خنت اولین حمله را تدارک دیدند که با هوشیاری دانته در خط دفاعی وولفسبورگ ناکام ماند. سبزپوشان میزبان در دقیقه 51 با دریبل بی‌نقص دراکسلر در شرف ایجاد خطر روی دروازه حریف بودند اما اما متوقف شدن این بازیکن با خطا تنها یک ضربه آزاد نصیب آنها کرد که آن هم به جایی نرسید. در ادامه بازی تا ده دقیقه وولسفبورگی‌ها بر توپ و میدان مسلط بودند اما دقیقه 58 بر خلاف روند بازی چیزی نمانده بود یک گل دریافت کنند.
در این صحنه ضربه میلیشویچ با اختلاف کمی از سمت چپ دروازه راهی اوت شد. دو دقیقه بعد شرایط مشابهی برای شاگردان هکینگ ایجاد شد اما ضربه رودریگز هم به سرنوشت ضربه همتای خنتی‌اش دچار شد. بعد از این تا دقایقی بازی از تب و تاب افتاد تا اینکه بالاخره دقیقه 74 آندره شورله روی پاس دراکسلر موفق شد از فاصله پنج متری دروازه خنت را باز کند. این بازیکن سه دقیقه بعد روی یک رفت و برگشت با آرنولد موقعیتی عالی را در اختیار مکس کروس قرار داد اما این بازیکن موفق نشد از این ضد حمله خطرناک گل دیگری را نصیب تیمش کند. در نهایت بازی با همان یک گل به سود وولفسبورگ به پایان رسید تا این تیم با برتری 4-2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شود.

  • محمد حسینی

لیگ قهرمانان اروپا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی