خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

توقف برزیل در دیداری خانگی مقابل اروگوئه

دو تیم اروگوئه و برزیل در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به تساوی 2-2 رضایت دادند.


به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی دو تیم اروگوئه و برزیل به مصاف یکدیگر رفتند. بازی را برزیلی ها بسیار تهاجمی آغاز کردند و در همان ثانیه 40 موفق شدند تا دروازه مهمان خود را باز کنند. داگلاس کاستا روی سانتر خطرناک ویلیان از سمت راست موفق شد تا گل نخست را وارد دروازه اروگوئه کند.

حملات شاگردان دونگا ادامه داشت و آن ها موفق شدند در دقیقه 26 اختلاف را دو برابر کنند. روی اشتباه آلوارو پریرا در خط دفاعی، این بار نوبت به رناتو آگوستو رسید تا با یک ضربه تمام کننده برای بار دوم دروازه اروگوئه را باز کند.

پس از این گل بازیکنان اروگوئه به خود آمدند و موفق شدند تا خیلی زود به روند بازی بازگردند. در دقیقه 32 و 5 دقیقه پس از گل دوم برزیل، ادینسون کاوانی روی یک غافلگیری درون محوطه جریمه موفق شد با ضربه تمام کننده خود روی پاس کارلوس سانچس، حساب کار را 2-1 کند.

تلاش بازیکنان اروگوئه ادامه داشت و آن ها سرانجام موفق شدند در دقیقه 48 روی درخشش دوباره لوئیس سوارز و شوت زیبای او کار را به تساوی 2-2 بکشانند.

در ادامه نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های جسته و گریخته ای را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که روی مهم ترین صحنه سوارز می توانست در موقعیتی تک به تک پیروزی را برای اروگوئه به ارمغان بیاورد اما نتوانست ضربه تمام کننده خود را وارد دروازه حریف کند.

در نهایت بازی با همان نتیجه 2-2 خاتمه یافت تا دو تیم امتیارات را در برزیل تقسیم کنند.

  • محمد حسینی

ارو.گوئه

برزیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی