خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ق.ظ

ایران - عمان؛ نبرد رئالی‌ها در آزادی

در دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان دو سرمربی دو تیم سابقه مربیگری تیم رئال مادرید را دارند و این می‌تواند نبرد رئالی‌های سابق با یکدیگر باشد.


به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی مرحله مقدماتی تیم ملی ایران و عمان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند، یکی از نکات جالب این بازی دو سرمربی تیم‌ها هستند.

کارلوس کی روش که کارنامه درخشانی در امر مربیگری دارد و سابقه حضور روی نیمکت منچستریونایتد، رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و... را نیز دارد.

او در بازی بعد تیم ملی ایران باید برابر تفکرات لوپزکارو تیمش را ارنج کند، زمانیکه کارلوس کی روش سرمربی رئال مادرید بود، کارو مربیگری تیم رئال مادرید ب را برعهده داشت.

حدود یک سال و نیم بعد از کی روش و پیش از مربیگری کاپلو در تیم رئال مادرید، کارو سرمربی وقت تیم رئال ب را به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب کردند اما این انتخاب طولی نکشید و بسیار زود جایش را به کاپلو داد.

حال دیدار ایران و عمان دیدار دو سرمربی سابق رئال مادرید است و باید دید کدام رئالی پیروز خواهد شد.
این بازی برای تیم ملی ایران نبرد بسیار حساسی خواهد بود و برای اینکه همچنان در رنکینگ اسیا اول باشد و برای گروه بندی مرحله بعد بسیار به این برد و ماندن در رتبه اول آسیا نیاز دارد.

  • محمد حسینی

تیم ملی

کیروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی