خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۱ ق.ظ

پیروزی پر گل فرانسه مقابل روسیه

دو تیم فرانسه و روسیه در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که فرانسه با نتیجه 4-2 حریف خود را شکست داد.


به گزارش "ورزش سه"، فرانسه در اولین بازگشتش پس از حملات تروریستی پاریس به استادو فرانس، مقابل روسیه در دیداری دوستانه قرار گرفت.


بازی را بازیکنان فرانسه بسیار خوب آغاز کردند. دشان ترکیبی تهاجمی وارد میدان کرده بود و شاگردانش از همان ابتدا نشان دادند که انگیزه زیادی برای درخشش دارند. در دقیقه 9 ان گولو کانته، هافبک لسترسیتی، که مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته روی فراری تماشایی توانست پاس گریزمان را بر خلاف جهت دروازه بان روسیه وارد دروازه این تیم کند تا فرانسه خیلی زود با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

فرانسه پس از این گل باز هم آرام پیدا نکرد و به حملات خود روی دروازه روس ها ادامه داد. همکاری خوب گریزمان و ژینیاک در چند صحنه می توانست فرانسه را به گل دوم برساند اما این دو بازیکن در زدن ضربات آخر ناکام بودند.

در دقیقه 38 اما سرانجام همکاری گریزمان و ژینیاگ نتیجه داد. پاس زیبای گریزمان، تبدیل به دومین پاس گل او در این دیدار شد تا ژینیاک با یک ضربه سر تماشایی دومین گل فرانسه را نیز وارد دروازه روسیه کند.

بازی در نیمه اول با دو گل به سود فرانسه خاتمه یافت.

در آغاز نیمه دوم روس ها سرانجام به خود آمدند و خیلی زود توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند. روی پاس زاگوئف، این کوکورین بود که موفق شد با یک ضربه سر با دقت دروازه لوریس را باز کند تا حساب کار 2-1 به سود فرانسه شود.

پس از این گل فرانسوی ها بار دیگر به فشار حملات خود افزودند. در دقیقه 64 دیمیتری پایه باز هم هنر خود را در ضربات ایستگاهی به رخ کشید و با یک ضربه استثنایی از فاصله دور توانست گل سوم فرانسه را وارد دروازه آکینفیف کند.

بازی در نیمه دوم همچون نیمه اول بسیار جذاب دنبال شد و هر دو تیم کیفیت بالای حخود را در ارائه فوتبال تهاجمی نشان دادند. در دقیقه 67 حرکت خوب شاتوف از سمت چپ با پاس او برای ژیرکوف همراه شد تا این بازیکن با ضربه تمام کننده خود دروازه فرانسه را برای بار دوم باز کند.

پس از این گل تعویض های زیادی توسط دو تیم انجام شد و کمی بازی از تکاپو افتاد. در دقیقه 76 اما باز هم نوبت به فرانسوی ها رسید. حرکت زیبا و پا به توپ کینگزلی کومان با ضربه دقیق این هافبک بایرن مونیخ همراه شد تا فرانسه گل چهارم را نیز وارد دروازه روسیه کند.

در نهایت بازی با نتیجه 4-2 به سود فرانسه خاتمه یافت تا شاگردان دشان توانایی های خود را در فاز تهاجمی بیش از پیش آشکار کنند.

  • محمد حسینی

روسیه

فرانسه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی