خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۲ ق.ظ

ال کلاسیکو به روایت آمار

نگاهی به آمار و ارقام همیشه می تواند در آستانه دیدار بزرگی همچون ال کلاسیکو جذاب و کلیدی باشد.



به گزارش "ورزش سه"، اعداد همچون همیشه نقشی کلیدی در فوتبال بازی می کنند. در آستانه دیدار بزرگ بارسلونا و رئال مادرید، نگاهی می اندازیم به اعدادی مهم که می توانند نقش کلیدی را در سرنوشت این دیدار ایفا کنند.




0 - بارسلونا هیچ گاه نتوانسته زمانی که در صدر جدول رده بندی رقابت های لالیگا حضور داشته و 10 امتیاز یا بیشتر با رئال مادرید در جدول رده بندی فاصله داشته، این تیم را شکست دهد. بارسلونا 3 بار در چنین شرایطی مقابل رئال قرار گرفته که 1 تساوی و 2 شکست به دست آورده است.

1 - بارسلونا تنها در 1 دیدار از 7 دیدار گذشته خود در نوکمپ مقابل رئال مادرید شکست خورده است. آن ها 5 دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و یک تساوی نیز به دست آورده اند.

3.22 - میانگین گل های زده در دیدار ال کلاسیکو طی 171 بازی 3.22 است. پر تکرار ترین نتیجه در این دیدارها، نتیجه 2-1 به نفع رئال مادرید بوده که 18 بار تکرار شده است.

4 - هر چهار کارت قرمز در دیدارهای اخیر ال کلاسیکو سهم بازیکنان رئال ماردید بوده که نشان می دهد این تیم بازی پر فشار تری را در دستور کار قرار می دهد.

تقابل لوئیس انریکه و زین الدن زیدان

1 - این اولین تقابل انریکه و زیدان به عنوان سرمربی مقابل یکدیگر است.

2 - تعداد گل هایی که زین الدین زیدان مقابل بارسلونا طی دوران بازی اش به ثمر رسانده و لوئیس انریکه نیز در ترکیب بارسلونا حضور داشته است.

5 - انریکه و زیدان 5 بار به عنوان بازیکن مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم هر کدام 1 پیروزی بوده و 3 دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.





14 - لیونل مسی 14 بار طی 19 دیدار مقابل رئال مادرید گلزنی کرده است. رونالدو 12 بار مقابل بارسلونا گلزنی کرده  که البته 6 دیدار نیز کمتر از مسی انجام داده است.

38 - لوئیس سوارز در 38 گل از گل های تیمش در رقابت های لالیگا در فصل جاری سهیم بوده که بیش ترین مقدار در بین تمامی بازیکنان حاضر در رقابت های لالیگا محسوب می شود.

  • محمد حسینی

بارسلونا

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی