خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ق.ظ

پیروزی پر گل رم در دربی دلاکاپیتاله

رم موفق شد با نتیجه 4-1 از سد رقیب سنتی اش لاتزیو در دربی دلاکاپیتاله عبور کند.


به گزارش "ورزش سه"، رم در ادامه نمایش های خیره کننده اش پس از اخراج رودی گارسیا و روی کار آمدن لوچیانو اسپالتی، این بار موفق شد در دربی شهر رم با نتیجه 4-1 از سد لاتزیو عبور کند تا با توجه به شکست ناپولی مقابل اودینزه، خودش را به این تیم در رتبه دوم جدول رده بندی نزدیک تر کند.


نخستین گل رم ار در این دیدار استفان ال شعراوی در دقیقه 15 روی پاس لوکاس دینیه به ثمر رساند. بازیکنان رم پس از این گل نیز به عملکرد تهاجمی خود ادامه دادند و در دقیقه 64 توسط ادین ژکو، مهاجم اهل بوسنی خود، توانستند دروازه لاتزیو را برای بار دوم باز کنند.







بازیکنان لاتزیو در دقیقه 75 روی گلزنی مارکو پارولو به بازگشت امیدوار شدند اما باز هم این بازیکنان رم بودند که در دقیقه 83 روی ضربه دیدنی فلورنزی از فاصله دور، دروازه لاتزیو را باز کردند. دیگو پروتی نیز در دقیقه 87 تیر خلاص را بر قلب بیانکوچلستی ها شلیک کرد تا رم با نتیجه ای خیره کننده لاتزیو را  شکست دهد.

  • محمد حسینی

رم

لاتزیو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی