خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ق.ظ

پیروزی مقابل آرژانتین، صعود به دور دوم

اگر خواسته های کی روش توسط اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محقق شود او صعود به دور دوم جام جهانی را برنامه ریزی خواهد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، وقتی تیم ملی با آرژانتین در جام جهانی همگروه شد همه آمال و آروزهای ما این بود که در برابر این تیم باخت آبرومندانه داشته باشیم اما دیدید که در این بازی ایران چند حمله خطرناک روی دروازه حریف خلق کرد و اگر داور پنالتی واضح روی اشکان دژاگه را اعلام می کرد چه بسا ایران به برتری می رسید.

این شکل بازی به خاطر بلندپروازی های کی روش بود که عیان نیست اما در خفا با شاگردانش این چنین است. او هیچ گاه برای باخت تیمش را تمرین نمی دهد و ایران را ترسو به بار نمی آورد.

او در تازه ترین نشست خود با اعضای هیات رئیسه همان طور که در مصاحبه مهدی تاج آمده ضمن اشاره به کمبودهای آزار دهنده تیم ملی و اشاره به اینکه اگر خواست هایش محقق نشود تهران را ترک خواهد کرد از برنامه درونی خود برای تیم ملی خبر داده است.

صعود به دور دوم جام جهانی

او خطاب به حاضرین در جلسه گفته است:« نوبت آن است ایران در پنجمین حضور خود در جام جهانی به دور دوم صعود کند. نباید انتظارات مردم را در حد صعود به جام جهانی نگه داریم...»

اگر چه کی روش در این نشست از کمبود امکانات و هم چنین سر فصل هایی صحبت کرده که فدراسیون فوتبال باید روی آن زوم شود اما نیتش رفع مشکلات و ماندن است و اینکه استراتژی از پیش تعیین شده را اجرایی کند. صعود به دور دوم جام جهانی.

رسیدن به چنین هدفی با اجرایی کردن 11 بندی که کی روش به آن اشاره داشته و آن ها را سر فصل کرده امکان پذیر خواهد بود به این دلیل که تیم ملی جوان شده و تغییر نسل داده و تجربه ثابت کرده هر گاه تیم  ملی تغییر نسل داده به نتایج قابل قبولی دست یافته است.

حال که کی روش چنین برنامه ای را تدوین کرده است باید یاری گر او باشیم. صعود ایران به دور دوم جام جهانی نه تنها غرور انگیز خواهد بود بلکه سود سرشاری را نصیب فدراسیون فوتبال می کند که اگر هم اکنون نیمی از آن خرج تیم ملی شود همه فغان ها از کمبودها فروکش خواهد کرد.

  • محمد حسینی

کیروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی