خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

اتلتیکومادرید - بایرن مونیخ

دو تیم اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ، امشب در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"،  در دیدار دوم نیمه نهایی چمپیونزلیگ، سیمئونه میزبان گواردیولا خواهد بود.

اتلتیکومادرید

شاگردان سمیئونه تا به اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی داشته اند و به جز کوپا دل ری، در هر دو جام دیگر مدعی قهرمانی هستند. آنها در لالیگا هم امتیاز با بارسا در حال پیشروی اند و در چمپیونزلیگ نیز با رقیب سرسختی به نام بایرن روبرو خواهند شد.

با این حال، اتلتیکو در 6 تقابل اخیرش با تیم‌های آلمانی موفق به صعود به دور بعد شده و در شکست دادن این تیم‌ها تخصص دارد. همچنین اتلتیکو کمترین میزان گل خورده در میان تیم‌های 5 لیگ برتر اروپا را دارد که این موضوع قطعا کار بایرن را به شدت سخت خواهد کرد.

دو تیم تا به حال تنها یک بار به مصاف یکدیگر رفتند که به سال 1974 و فینال جام باشگاه‌های اروپا بازمی‌گردد که بایرن موفق شد اتلتیکو را شکست داده و قهرمان شود. با این حال، شاگردان سیمئونه که برای پنجمین بار به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کرده اند، تا به حال موفق به کسب قهرمانی نشده اند و انگیزه بسیار بالایی برای به دست آوردن جام دارند.

بایرن مونیخ

باواریایی ها نیز مانند اتلتیکو فصل خوبی را سپری کرده اند و در هر سه جام از مدعیان اصلی هستند. در بوندس لیگا آنها با 7 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند پیش تاز هستند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، قهرمان خواهند شد.

بایرن سال 2013 برای پنجمین بار موفق به کسب قهرمانی در اروپا شد و پس از آن بود که گواردیولا روی نیمکت این تیم نشست. با این حال سرمربی اسپانیایی موفقیتی به همراه این تیم در اروپا کسب نکرده و فشارها بر روی او بسیار بالاست.

در هر دو نیمه نهایی که گواردیولا در آن حضور داشته، مغلوب رئال و بارسا شده و نتوانسته به فینال برسد. حال آنها انگیزه بالایی دارند تا در آخرین فصل حضور گواردیولا بتوانند با قهرمانی با این مربی خداحافظی کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی