خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ

سکانس آخر از نمایش لژیونرها در دوحه

در آخرین جام باقی مانده برای بازیکنان ایرانی شاغل در قطر امشب تعداد زیادی از لژیونرها بار دیگر پا به توپ می‌شوند تا شانس خود را برای کسب افتخار امتحان کنند.


به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های امیر کاپ (جام اتحادیه) قطر امشب برای برگزاری چهار بازی مرحله یک هشتم نهایی پیگیری می‌شود که در این بازی‌ها تیم‌های سرشناس قطر با در اختیار داشتن ستاره‌های ایرانی خود به میدان می‌روند تا آخرین شانس خود برای رسیده به جام قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را امتحان کنند.رقابت‌هایی که می‌تواند سکانس آخر از نمایش ایرانی‌ها در دوحه هم تلقی شود چون در صورت ناکامی، قرارداد آنها با باشگاه‌های قطری به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد شناخته می‌شوند.


العربی با در اختیار داشتن کاپیتان‌های سابق و فعلی تیم ملی ایران ورزشگاه سحیم بن حمد به مصاف الخریطیات خواهد رفت. زولا برای بازی امشب مشکلی از بابت سود بردن از جواد نکونام ندارد اما اشکان دژاگه که به اذعان کارشناسان فوتبال قطر بهترین ایرانی این فصل لیگ ستارگان قطر بود هنوز در بند مصدومیت قرار دارد و مشخص نیست که بتواند تیمش را در مصاف با الخریطیات همراهی کند. البته رسانه‌های قطری در خبرهایی مدعی شدند اشکان به تمرینات تیمش برگشته و ممکن است برای دقایقی به میدان برود.


در دیگر بازی ورزشگاه سحیم بن حمد تیم‌های الغرافه با ام صلال حساس‌ترین بازی این مرحله از رقابت‌ها را برگزار خواهند کرد. جایی که زردپوشان الغرافه با در اختیار داشتن مسعود شجاعی به مصاف تیمی می‌روند که نیم فصل آندو تیموریان را در اختیار داشت و به دلیل اختلافات کاپیتان تیم ملی با مربی ترکیه‌ای از آن جا اخراج شد. شجاعی که رفته رفته به روزهای پایانی قراردادش با الغرافه نزدیک می‌شود امیدوار است در این بازی بتواند به تیمش کمک کند تا با صعود به جمع تیم‌های برتر شانس آسیایی شدن الغرافه را بالا ببرد.


الاهلی با در اختیار داشتن دو ستاره ایرانی خود در این مرحله از رقابت‌ها به مصاف الخور می‌رود. الاهلی از روزی که زلاتکو کرانچار را کنار گذاشت با هدایت یوسف آدم مربی بومی خود از مهلکه سقوط در لیگ ستارگان قطر نجات پیدا کرد و فصل را در جایگاه ششم به پایان برد. در اوجگیری دوباره این تیم نقش مجتبی جباری و پژمان منتظری غیر قابل کتمان بود و به همین خاطر پلی میکر ایرانی در جمع 10 بازیکن برتر لیگ ستارگان قرار گرفت تا بهترین بازیکن تیمش در این فصل لقب بگیرد. با این شرایط الاهلی امیدوار است در رقابت‌های امیر کاپ نتایج خوبی گرفته و یک پای فینال باشد.



براساس قرعه کشی انجام شده چهار تیم برتر بازی‌های امشب در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چهار تیم برتر لیگ ستارگان قطر که هم زمان در جام حذفی درگیر بودند خواهند رفت. الریان، الجیش، السد و لخویا چهار تیمی هستند که به خاطر قرار گرفتن در مربع صدرنشینان لیگ ستارگان قطر خود به خود از مرحله یک چهارم نهایی امیر کاپ وارد تنور رقابت خواهند شد تا برای بالا بردن جام شانس خود را امتحان کنند.
برنامه کامل بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی امیر کاپ قطر که عصر امروز و امشب برگزار می‌شود به این شرح است:
پنجشنبه 9 اردیبهشت 95
18:30؛ الوکره – السیلیه (ورزشگاه حمد الکبیر)
18:45؛ الخریطیات – العربی (ورزشگاه سحیم بن حمد)
21:30؛ الخور – الاهلی (ورزشگاه حمد الکبیر)
21:30؛ الغرافه – ام صلال (ورزشگاه سحیم بن حمد

  • محمد حسینی

اشکان دژاگه

جباری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی